Herkenbaar??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik zou dinsdag mijn nod hebben, ben nu nog niet ongesteld, wel wat vage buikkrampjes weet je wel of je ongesteld moet worden.(dit had ik vorige maand veel erger en die maand ervoor ook) maar vandaag nog steeds niks. Gewoon normale of geen afscheiding. Ik voel alleen verder helemaal niks anders ofzo. Is dit herkenbaar van iemand? Kep wel wat zenuwen hierdoor. Wil niet teleurgesteld worden door een negatieve test dus wacht nog tot morgen denk ik.

hallo,
ik heb morgen mijn NOD en heb sinds gisteren ook weer wat krampen en steken bij het opstaan, was even een paar dagen minder maar nu weer erger, heb wel afscheiding, wat meer als normaal, ik verwacht gewoon ongesteld te worden al zegt mijn man steeds dat ie denkt dat ik zwanger ben haha

Ik verwacht het idd ook gewoon, puur gevoel. Hoop t natuurlijk niet. Wellicht wel een wondertje ofzo maar ga er maar niet vanuit. Ze zeggen toch altijd dat je het echt wel voelt als je zwanger bent!!

ja dat zeggen ze inderdaad, ik had in januari heel erg het gevoel dat het raak was, en toen ik 2 week overtijd was, dacht ik het natuurlijk helemaal, maar ik testte steeds negatief. en op de 15e dag werd ik ongesteld. nu heb ik eerst wel het gevoel gehad, en mijn man had het direct en nu nog steeds, maar ik wil er ook niet teveel op hopen omdat de teleurstelling dan zo groot is, dus ik heb me er op ingesteld dat ik morgen gewoon ongi wordt. succes met testen, hoop dat het positief voor je uitpakt.

Kaatje, ik zie dat je nog een x gereageerd hebt maar ik kan het nergens zien. Best vaag hier dat forum. WIl je het nog een x tikken??

Kaatje, ik zie dat je nog een x gereageerd hebt maar ik kan het nergens zien. Best vaag hier dat forum. WIl je het nog een x tikken??

Ik tik dit en ik zie je bericht staan. Ik wacht het af maar heb heel sterk t gevoel gewoon ongesteld te gaan worden morgen. Dan hoef ik ook niet te testen:-(. Laat t wel even weten,

groetjes

Terug
Bovenaan