herkenbaar?

A

Anoniem

Guest
Hoi!
Vorige week had ik vijf dagen last van pijnen links onderin mijn buik. Waarschijnlijk is het ovulatiepijn (dankzij een tip van jullie en wat googlen hihi). Dus ik dacht, dan wacht ik twee weken en als ik dan niet ongi ben dan ga ik een testje doen.

Maar donderdag had ik nog wel iets vreemds opgemerkt. Ik begon te niezen en voelde dat ik vloeide. Bleek ik wat licht donkere afscheiding te hebben met wat donker gekleurde vlokken (voorbode op je menstruatie meestal) Niks mis mee natuurlijk, ik had er ook maar twee dagen last van. Waarbij ik trouwens verder geen andere menstruatieklachten bij had.
Vervolgens voelde ik gisteren alsof ik weer begon te vloeien. Alsof je menstrueert, maar het was geen bloed maar gewoon doorzichtige afscheiding. En meer als normaal. Heb een inlegkruisje moeten gebruiken. Maar ook verder geen onderbuikpijnen ofzo, maar goed het was ook niet meer donker gekleurd.

Vandaag weer helemaal niets aan de hand.
Heeft iemand dit wel 's meegemaakt? Wat betekent dat zo plotseling hele lichte donkere afscheiding van maar een paar dagen en vervolgens een heleboel afscheiding op één dag en dan niets? Wat wat zou het geweest kunnen zijn

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Greetzz Veetje

Hoi Veetje

Ik had dit vorige maand, ik weet niet of je net gestopt bent met de pil, maar ik heb de verloskundige gebeld en die vertelde me dat je lichaam nog een beetje van slag kan zijn wegens de hormonen. Ik kreeg mijn menstruatie ineens iets eerder en het was weinig en toen zei ze dat er weinig slijm was aangemaakt voor een innestelling en dat daarom de menstruatie zo was. Het kan nog een paar maanden duren voordat het weer normaal is. Je kan eventueel over een week even een test doen, want misschien is het wel een innestelingsbloeding.

Ik hoop dat je zo een beetje je antwoord heb anders kan je even de verloskundige bellen, ik wist ook niet dat dat kon maar ze zei duidelijk dat je voor deze vragen ook bij hun terecht kon.

Gr.

Ik heb het al maanden..
Dan lijkt het alsof ik ongi word en dan stopt het weer..echt heel raar.
Meestal word ik het dan in een week alsnog heel heftig dus tja helaas maar misschien heb jij nu meer geluk!

bedankt voor jullie reactie! Ik wist niet dat je een verloskundige 'zomaar' kunt bellen.. bedankt voor de tip.

Terug
Bovenaan