Herkenbaar?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Hier weer een berichtje van mij........ lees nog wel lekker mee met jullie maar schrijf zelf de laatste tijd weinig. Ben er minder mee bezig en hoop dat dat werkt hahah. Het gaat eigenlijk beter dan ik had gedacht......

Zit nu in mijn 3e week van mijn cyclus dus zijn weer aan de klus (minder gedwongen dan vorige keren) en heb een goed gevoel over deze cyclus. Ik heb het gevoel dat deze cyclus eens een keertje korter is dan de vorige.

Heb sinds een paar dagen wat ongikrampjes en werd gisternacht (na het klussen) kotsmisselijk wakker............... voor iemand herkenbaar? Het zou kunnen dat ik deze week de innesteling heb gehad dus vroeg mij af of dat erbij kan horen. Ben verder niet ziek ofzo vandaar dat ik het zo vreemd vind.

Voor iedereen heel veel succes.........

Fijne zondag!

Hoi zou kunnen, hangt er vanaf wanneer je eisprong heeft plaats gevonden. je moet voldoende hormonen hebben aangemaakt om klachten van misselijkheid te krijgen.
Ik had altijd veel aan deze site: WEet je met de dag wat er gebeurt.
http://www.babybytes.nl/

Wi je natuurlijk niet de moet in de schoenen praten, maar toen ik zwanger wilde worden, had ik ook altijd deze klachten, ik maakte mij zelf helemaal gek. Tot de maand dat we er helemaal niet mee bezig waren, omdat we niet goed geklust hadden, (dachten we dus)had ik die maand al opgegeven. Dus helemaal geen klachten van pijnlijke buik enzo en opeens was ik zwanger.

Ik hoop dat het voor jullie raak is deze maand. Zijn jullie al lang bezig?

yvonne

Hai meid,

Voor mij niet herkenbaar dat je misselijk wakker word maar ik ben wel blij te lezen dat je een manier hebt gevonden zodat je er minder mee bezig bent! Ik hoop dat je juist zit qua gevoel en dat je cyclus nu echt korter duurt en natuurlijk dat het deze ronde eindelijk raak is! Ik ga voor je duimen, ik gun het je zo!!

Succes! Nog een weekje wachten tot je NOD?

Fijne zondag! Liefs Lynn.

Thanks voor de lieve reacties!

@ Yvonne die krampjes duiden er bij mij meer op dat hopelijk mijn cyclus korter duurt dan de vorige 70 dagen namelijk... daar zal ik al helemaal blij mee zijn hahah Ik ben er ook helemaal niet zo mee bezig hoor verder maar vond die misselijkheid wel vreemd.

We zijn nu in ronde 4 maar zoals ik al zei mijn cyclussen zijn erg lang want ben eind april al met de pil gestopt en eind mei echt begonnen.

@ Lynn hoop echt dat mijn cyclus weer normaal is dan kunnen we voor mijn gevoel echt aan de slag ;-)

Hey!

Misselijk van een innesteling, geen idee of dat kan...
Als dat zo is, dan iig niet van de hormonen. het zou natuurlijk wel kunnen dat je lichaam op die manier reageert, al klinkt het vrij heftig om op een innesteling te reageren.

Ik ben net als jij een heel stuk minder hier te vinden en dus ook minder bezig met zwanger worden. Wie weet dat het voor allebei helpt!

Liefs Daisy

Goed zo Daisey...... Kom maar op met die positieve test hahahahaha ben er klaar voor ;-)

Hoihoi,

Klinkt als... Klinkt als... Maar ik moet helaas toegeven dat ik, net als Yvonne, echt helemaal nooit zwangerschapskwaaltjes gehad heb. Nu dat is puur persoonlijk want een vriendin van mij hing een week voor haar NOD al kotsend boven het toilet. Dus ja, wie zal het zeggen?

In elk geval duim ik voor jullie en hoop ik heeeeeeeel hard dat het raak is!

xxx

We zullen zien...... Hoop vooral dat mijn cyclus korter is dan de afgelopen maanden dan ben ik al helemaal blij........ We wachten af!

Terug
Bovenaan