Herkenbaar??!!

Hij: Lieverd ga nou zitten!
Zij: Ja zo, eerst wil ik dit nog ff afmaken.

“Auw, kreun, puf, zucht”

Hij: Ga nou zitten, doe niet zo eigenwijs!! Ik maak het wel af.
Zij: Nee dat hoeft niet, ik ben bijna klaar. Jij hebt de hele dag al gewerkt en bent moe.
Hij: Ze vroegen op het werk al of je al last had van nesteldrang, ja dus!
Zij: Nesteldrang? Wat nou nesteldrang?! Dit moet gewoon opgeruimd en schoongemaakt worden voordat de kleine er is. Anders gebeurd het niet.
Hij: Ja nesteldrang dus…
Zij: Aha is dat nesteldrang... Nou dan heb ik daar blijkbaar last van ja, en niet zo’n klein beetje ook!
Hij: hahaha
Zij: Maar weet je wat nou zo frustrerend is? Normaal ben ik al iemand die veel schoonmaakt en dan is het in no time klaar, maar nu duurt het allemaal 10x zo lang! Mn buik zit in de weg, mn kreupele heup werkt niet mee, mn voeten doen snel zeer en ik moet tussendoor steeds ff pauze houden. Normaal was ik al lang al klaar geweest!!!
Hij glimlacht gemeen: Leuk hé zwanger zijn? Heb je er al spijt van?
Zij: nee natuurlijk niet!! Het is gewoon heel frustrerend! Wel fijn dat nesteldrang, maar kan dat niet effe een paar weken eerder komen? Dan heb je er tenminste nog een beetje puf voor!

Heel erg herkenbaar!!!
Helaas moet ik het erg rustig aandoen, ivm mijn hoge bloeddruk, anders zou ik ook de hele dag bezig zijn.
Gelukkig heb ik een hele lieve man en familie die alles voor me doen.

hahahaha ja ik ken t wel :p

nog even snel dit doen, nog even snel dat doen.
hem niet tot last willen zijn terwijl hij het juist helemaal niet erg vind om te helpen.

mijn vent was van de week heeeeeel slim.
ik moest nog even dweilen, maar moest eerst even mn meiden op hun kop geven omdat die niet wilde gaan slapen. kom ik beneden, is hij al heel slim begonnen met dweilen.
zo schat, nu ga je zitten want anders kan ik niet dweilen.
heeeel slim want zo moest ik verplicht mn rust nemen hahahahaha

liefs, do

Hahaha gelukkig ik ben niet de enige :D Erg fijn om te horen. Echt hoor, ik zou niet weten hoe ik het allemaal draaiende zou moeten houden hier als ik mn vriend niet had. Hij is echt super lief voor me :)

Hihi. Herkenbaar. Ik wil ook nog alles doen&kunnen.
M'n man heeft het zwaar want ik luister slecht. Al is bij mij kwartje gevallen&ga ik het vanaf nu rustig aan doen. Dan maar minder schoon huis. ;-)
Ik hoop dat het gaat lukken.

Terug
Bovenaan