Herkenbaar?

Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus..

Normaal gesproken hoeven mijn vriend en ik elkaar alleen maar aan te kijken en begrijpen wij elkaar.. Nu is dat totaal anders..

De hormonen gieren door mijn lichaam, niet normaal.. Herken mezelf af en toe bijna niet..

hi,

Nou weet helaas precies wat je bedoelt..
Ik kan op manlief vreselijk lopen snauwen. hij hoeft maar ergens een opmerking over te maken... of hij krijgt een snauw. kben ook heel gauw over de rooie, kan zo janken.

word glukkig vanzelf weer minder als je jezelf weer wat beter gaat voelen...

liefs An

Heel erg herkenbaar idd..
bij deze zwangerschap nog niet maar bij de zwangerschap van mn dochtertje mopperde ik om alles tegen me vriend.. tot nu is het bij deze niet zo.. huil alleen heel snel.. (van geluk, van onbegrip,verdriet en noem het maar op ik begin te huilen haha(zelfs bij de serie de pfaffs:p hahaha)
Maar trekt gelukkig vanzelf weer bij.. en het scheelt dat we excuus hebben zodat de mannen ons wat vergevings gezinder zijn:)

Succes:p

Liefs

Ow, zooooo herkenbaar!!! Vandaag was weer een dieptepuntje :) gelukkig blijven we lachen, maar hij zucht regelmatig en slaat zn ogen op!

Aankomende week ga ik vakantie vieren bij een vriendin (een paar provincies verderop) en komt mn vader hier wat helpen klussen, dus heeft m'n man wat morele support!

Oja, zijn er dames die veranderingen merken in hun rijstijl? Ik ben nu blijkbaar wat impulsiever, ennuh rij dus iets minder veilig... Mn man maakt zich wat zorgen en rijdt liever zelf :)

Hihi... ik vind dat altijd zo leuk....
ik persoonlijk heb nergens last van. ook niet van gierende hormonen en dingen afreageren op mijn vriend. die zegt zelfs dat ik een leuker persoon ben als ik zwanger ben. ik bekijk dan alles veel positiever en ben veel gemakkelijker in de omgang. hihihii

Wel herkenbaar maar ik heb daar nu helemaal geen last meer van, alleen de eerste 3 weken van m'n zwangerschap ofzo.....Hormonen? Wat een rare dingen...hahaha!!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan