Herkenbaar?

Hallo meiden,

Ik ben vandaag 13 weken zwanger, daar er nog steeds niet veel te zien is en ik nog niets voel, maak ik me af en toe zorgen of alles wel goed gaat daar binnen.
Vanaf vorige week zijn de vermoeidheidsklachten en pijnlijke borsten ook af genomen. Waarbij ik soms het idee heb; ben ik wel zwanger?
Gelukkig heb ik morgen een afspraak bij de verloskundige!

Liefs Pascal

Is heel normaal lieve schat dat de klachten na het eerste trimester afnemen of weggaan. Toch snap ik je onzekerheid. Vertrouw ip je lichaam! De kritiekste fase ben je door!

Gelukkig morgen even bevestiging van de verloskundige!

Helaas zijn mijn kwaaltjes nog niet weg. Ben ook 13 weken!

Hopelijk snel minder of zelf geen klachtjes mee!

Liefs

heel herkenbaar. ik ben nu 11 weken en 2 dagen en heb nog wel klachten. maar zolang ik de baby nog niet voel bewegen blijf ik toch altijd wat onzeker. dat word minder als ik leven ga voelen. hoop dat ik deze baby net zo snel voel als de vorige 2 dan moet ik nog een week of 6 geduld hebben :)

Ach meid, zeker ben je wel zwanger! Je zal het zien morgen....
Heerlijk toch dat de klachten af beginnen te nemen... :)

Hier is ook niets te zien aan mijn lichaam, maar er zit toch echt één klein mensje vanbinnen.... Nog even en dan zal je je kindje ook voelen, daar kijk ik naar uit... :) dat is zo speciaal!

Ik heb dat soms ook. Ik barst dan weer van energie en merk verder niks van de zwangerschap. Tot ik naar mijn buik kijk. Hij is in een week tijd gegroeid en iedereen kijkt er naar. Ze kunnen niet geloven dat ik pas 12 weken ben. Maar het is natuurlijk nr 4 en dan gaat alles net iets sneller.

Ik weet dat ik bij mijn eerste voor de 12 weken echo ging en dat ik dacht dat er niks in mijn buik zat. Zo raar om toen die echo te zien. Ik herken je gevoelens dus wel. Succes bij de verloskundige.

Echt niks aan de hand. Na ongeveer 8 maanden van permanente misselijkheid, voel ik me ook steeds wat beter en daar heb ik me flink ongerust over gemaakt. Echo vrijdag wees anders uit. Twee prachtig bewegende kindjes. Merk nu wel dat de stress zijn tol heeft geëist. Lag gisteravond om zeven uur in bed en heb vanmorgen mijn werk gebeld dat ik vandaag thuisblijf om de enorme vermoeidheid enigzins uit te slapen. Er gaan allerlei grafiekjes rond op Internet dat de klachtenpiek rond de 10/11 weken zou moeten zijn, dat is echt onzin, net zoals het fenomeen ochtendmisselijkheid, ik heb het vooral in de avond. Niet stressen dus, ga maar iets leuks voor je baby kopen, werkt bij mij altijd prima!

Doublemum

Lieve Pascal,

Begrijp je gevoel maar geloof me: je zult zien dat alles goed is morgen met jullie kleine ukkie! De een voelt nou eenmaal wel van alles en krijgt al heel snel een buik en de andere vrouw niet. Mijn collega kreeg pas na 20 weken een buikje en ze voelde zich ook al die tijd prima dus het is echt zooooo verschillend maar ik snap je 'zorgen' wel hoor.

Hou je taai! En vooral geniet.....vooral na morgen! :)
Hoe laat mag je naar de vk? Ook een echo toch?

Ik denk aan je! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan