Herkenbare symptomen?

<div class="masthead masthead--fixed" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-image: initial; background-position: initial; background-size: initial; background-repeat: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; box-shadow: rgba(0, 0, 0, 0.05) 0px 5px 5px; position: fixed; z-index: 500; width: 360px; left: 0px; right: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; top: 0px;"><div class="masthead__content" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0px auto; max-height: 50px; max-width: 1024px; position: relative;"><nav class="sitenav nav--topmenu" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; position: fixed; top: 50px; bottom: 0px; left: 0px; right: 0px; transform: translateY(-120%); transition: transform 200ms ease-out 0s; overflow-y: scroll;"><p>este lady’s</p></nav></div></div><div id="content" class="site__content" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0px auto; max-width: 1024px; position: relative; z-index: 1; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; background-color: #eaeded;"><div class="article__container" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; padding-bottom: 20px;"><div class="article__main js-stick-in-parent" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background: #ffffff; clear: both; float: left; margin-bottom: 20px; width: 360px;"><div class="article__container--padding" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; overflow: hidden; padding: calc(10px) 20px;"><div id="bbpress-forums" class="single-topic" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background: transparent; clear: both; margin-bottom: 20px; overflow: hidden; font-size: inherit;"><div class="reply-wrapper reply-wrapper--topic reply-wrapper--odd" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; clear: both; background-color: #f7f8fa; border: 2px dashed #bfd9e7; margin: 0px -1px -1px;"><div class="odd bbp-parent-forum-1009629 bbp-parent-topic-10241154 bbp-reply-position-1 user-id-10021426 topic-author post-10241154 topic type-topic status-publish hentry" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin-bottom: 0px; overflow: visible; padding: 10px 15px; background-color: #fbfbfb; position: relative;"><div class="bbp-reply-content" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0px; padding: 0px; clear: both;"><div id="ovn-bbp-quote-10241154" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; font-size: 17px;"><p>Hai meiden,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none;">Vanaf het moment dat ik mijn eisprong had heb ik een drukkend gevoel helemaal onderin mijn buik. Inmiddels zijn we een week verder en is mijn buik nog steeds gevoelig. Bij het fietsen met ieder hobbeltje doet het eigenlijk wel zeer, en zelfs autorijden is niet bepaald prettig. Ik ben ervan overtuigd dat het geen blaasontsteking is. Is er iemand die dit herkent?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none;">Hopelijk is het een zwangerschap, want om dit iedere maand te hebben lijkt me nou niet zo fijn! </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none;">Liefs! x</p></div></div></div></div></div></div></div></div></div>

Hoi
16 aug spiraal laten verwijderen en nu inderdaad ook drukkend gevoel alsof je de banden al voelt, en met intieme momenten met partner merk ik ook wat ongemak 
Zou lekker vlot zijn

Xx

Nou dat inderdaad! Heel diep onderin de buik, inderdaad net alsof je de banden al voelt!
Zou fijn zijn als het al snel raak zou zijn he!

Nou dat inderdaad! Heel diep onderin de buik, inderdaad net alsof je de banden al voelt!
Zou fijn zijn als het al snel raak zou zijn he!

Ik ben nu 25+5 weken zwanger en wist gelijk dat het raak was! 1 of 2 dagen na bevruchting kreeg ik soort drukkend gevoel onderin mn buik die maar niet weg ging. Daarna kwamen ook de gevoelige borsten, vermoeidheid en vaak plassen opzetten. De test die ik gedaan heb was meer een bevestiging van wat ik al dacht ? 

Nou, ik had dit dus exact hetzelfde toen ik zwanger was van mijn eerste kindje! Dus ik hoop stiekem dat dit nu ook zo is.. Zelfde symptomen, maar uiteindelijk weet je het dus nooit! Meer plassen heb ik niet, maar wel een vervelend licht pijnlijk gevoel bij het plassen! Dus ben benieuwd.. Wachten duurt lang haha

Terug
Bovenaan