herkend iemand dit??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Even een moeilijk vraagje om te stellen.. Heeft iemand het ook dat als je geklusd hebt en je vriend is klaargekomen dat er later vocht uit je vagina stroomt?? Je heb dan echt het gevoel dat alles er uit loopt, inclusief de zaadcelletjes..
Beetje een moeilijke vraag, maar ja..hopelijk herkend iemand dit?
Blijf vanwege de moeilijke vraag graag even anoniem..

Groetjes Anoniempje

De zaadcelletjes hechten zich aan het slijm bij de baarmoederhals oid en het vocht loopt eruit. Heel normaal dus!

Ik herken het ook, en hetis heel normaal, je vagina slikt niet het zaad in of zo. Ik heb zelf als oplossing bedacht. gewoon er even een tampon in stoppen of die vaginale douche gebruiken, dan is alles er uit. en voel je je weer lekker fris...

toch de normaalste zaak van de wereld. logisch toch dat zijn sperma er ook voor een groot gedeelte weer uitloopt?...... ik blijf altijd ff op mijn rug liggen, kussen onder mijn billen, zo'n 5 min. en dan valt het wel mee. ook om de reden zwanger te worden, zeggen dat het helpt, dan help je de zaadcellen de goede weg te vinden!! maar of het waar is? afwachten maar....
liefs!

hallo,

Je hoeft niet anoniem te blijven voor zo'n vragen hoor, want dit is idd heel normaal, ik blijf ook altijd eventjes liggen en trek mijn knieën of tot tegen mijn buik en blijf dan zo nog en 5 minuutjes liggen en dan is dat al heel wat minder.
grtjs,
Bea

Hoi,

Alle wijze woorden en tips zijn al gegeven... kussen, billen omhoog...

Maar NIET inwendig douchen hoor!!!!!
Mijn gyn zei dat ik dat absoluut niet mocht doen!

Terug
Bovenaan