Herkend iemand dit?

<p>Hooi dames:)</p><p>Ik had mijn NOD vandaag.</p><p>Nu had ik in de middag ineens roze/rood bloedverlies, niet zo als ik gewend bem bij mijn menstruatie, het is veel minder dan "normaal". Als ik op de wc zit er wel meer op het wc papiertje dan in het maandverband.</p><p>In de loop van de dag is het bloeden minder geworden, maar op het wc papiertje blijft het hetzelfde. </p><p>Het is totaal niet wat ik gewend ben van mijn menstruatie en het heeft ook niet dezelfde kleur, ik lees overal dat het mogelijk is om vroeg in de zwangerschap een bloeding te hebben?</p><p>Heeft iemand ook bloedingen gehad het 1e trimester? Moet ik toch nog een test doen en heeft dat nut? Of moet ik gewoon nog even geduld hebben? </p>
 
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap, vanaf mijn NOD, 10 dagen licht bloedverlies gehad. Ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden, maar na die 10 dagen vonden we het toch wel wat raar en gingen we testen. Binnen enkele seconden KNALpositief. 
 
Bij 8 weken zwangerschap heb ik weer een lichte bloeding gehad. Paniek alom, dat begrijp je wel. Het bleek uiteindelijk een bacteriële infectie te zijn en moest met een antibiotica kuur worden behandeld. Daar had ik maar weinig zin in, want ik ben extreem terughoudend als het om antibiotica gaat, maar de gynaecoloog was duidelijk: het is óf een kuur óf een zeer verhoogd risico op een premature geboorte door de onbehandelde infectie. 
 
Dat moest wel schrikken zijn geweest?
Hoe erg was de bloeding en was de kleur ook anders?
Ik heb zn vermoeden dat ik toch zwanger ben. Ik gaf nog borstvoeding aan mijn dochtertje en die was ineens zo erg teruggelopen dat ik moest stoppen. En rond de tijd van de innesteling heb ik flinke krampen gehad.
Ik ben heel benieuwd! 
 
Terug
Bovenaan