herkend iemand dit???

hallo,

normaal schrijf ik niet anoniem, maar nu ff wel. kvoel me klote. het volgende is het geval:

ik heb gemerkt dat sinds ik/we proberen zwanger te raken dat ik de week voor mijn ongi erg depri/chagie ben. vooral mijn vriend heeft het hier soms flink door te verduren....
verder heb ik absoluut geen zin in sex....

nu deze keer duurt het nog langer. Na mijn vruchtbare periode begon deze depri periode al, en hij duurt nu dus al bijna 2 weken (heb 21 juni mijn nod). ik wil ook geen sex meer nu.
Herkend iemand dit....

zou het misschien kunnen dat het komt omdat ik teveel bezig ben met de gedachte dat ik wel of niet zwanger kan zijn???
ik heb nu ook al bijna 2 weken dagelijks hoofdpijn, waarschijnlijk omdat ik me dus druk maak over dit (voor mij) probleem.

xxx

Hoi anoniempje,

Klinkt niet fijn da's duidelijk, meid.
Lijkt op een dip of een negatieve spiraal waar je in zit hoe je het omschrijft.

Het komt natuurlijk wel voor dat de lol er wat meer af is en kan aanvoelen als een verplicht nummertje.
Heb je het al aan je ha of gyn. gevraagd?

Ik heb zelf wel baat gehad met (komt ze weer meiden!) de bachbloesems, te koop bij Erica. (Zie topcure.nl)
Maar je moet er wel voor open staan.

Heel veel sterkte!
lfs. Suus

hoi suus,

hoe of wat kan ik dan aan mijn ha of gyn vragen???
waarom ik me zo depri chagie zou voelen, of wat bedoel je??
is dat niet raar dan??

thanx dat je ff wilde reageren..

xxx

volgens mij hoort het erbij, af en toe zo'n dip. ik herken het helemaal.
mijn oplossing is iets leuks plannen, weekendje weg of zo...even aan wat anders denken. en dan gewoon maar even niet sexen. of misschien is het juist wel weer wat leuker in een andere omgeving. Sterkte!

Bo

hoi anoniempje,
t is misschien niet zo'n gek idee om je probleem met je huisarts te bespreken. (dus het depri gevoel, de hoofdpijn , geen zin in seks, alles eigenlijk) Dan kan je samen met hem/haar bekijken of t een dip is 'die er bij hoort' of dat er meer aan de hand is. t hangt er ook een beetje van af hoe lang dit al speelt. als t nog maar kort is kan je t natuurlijk nog een beetje afwachten en op manieren die je zelf goed vind proberen er iets aan te doen, maar een ha vindt dat echt niet raar hoor als je hiermee langs komt en hij kan je misschien wat tips geven om je beter te ontspannen als dat het probleem is. Daar is hij voor! Misschien helpt t ook om 1 of 2 goede vriendinnen in vertrouwen te nemen maar msischin doe je dat al?
ik wens je veel sterkte en in ieder geval weet je door deze site dat t helemaal niet raar is!

Hoi anoniempje,

Nee hoor meid is helemaal niet raar!
Ben het helemaal met andere anoniem (2!) eens. Hopelijk heb je een fijne ha waarbij je je verhaalt kwijt kan, heeft hij/zij tips en wat ook altijd belangrijk is, ze neemt het op in je dossier en is dan vanaf het begin op de hoogte! Kan meewerken als je in een later stadium een keer een doorverwijzing naar bv de gyn. nodig hebt. En ja vriendinnen kunnen ook een luisterend oor of schouder bieden, in de hoop dat ze je begrijpen. Mijn ervaring is wel dat het soms best moeilijk (uit te leggen/te begrijpen) kan zijn in vriendschappen. Gelukkig is er ook dit superforum!!
Sterkte!

Suus

thanx dames!!

kzal er zeker over nadenken voor als het langer gaat duren....

sommige vriendinnen weten dat we er mee bezig zijn, maar inderdaad suus wat jij zegt klopt...het is moeilijk uit te leggen en te begrijpen voor ze.

nogmaals bedankt!!

Terug
Bovenaan