herkend iermand van jullie dit?

A

Anoniem

Guest
Al sinds gisteren ben ik misselijk,nouja misselijk ik kan het moeilijk omschreven wat het precies is,maar wie herkend dit in een vroeg stadium van een zwangerschap?bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit nooit gehad.

xxx jes nice

hoihoi,

ik weet niet hoe lang je zwanger bent, maar bij mijn vorige twee zwangerschappen begon de misselijkheid rond een week of 6. Nu ben ik 4+3 weken en had ik gister op mijn werk af en toe al zo'n misselijk gevoel, het gevoel dat je maag heel erg leeg is en dus echt wat moet eten. Ik heb het erger als ik heel moe ben (twee zieke kinderen deze week).
Ik verwacht vanaf 6 weken weer misselijk te worden dan kan het alleen maar meevallen haha.
Ben bij mijn tweede zwangerschap de eerste 3 maanden 5 kilo afgevallen, zonder over te geven, ik at gewoon bijna niets zo belabberd voelde ik me.

groetjes

Hoi,

Ik ben ook erg misselijk geweest in de eerste weken van mijn zwangerschap.
Het begon bij 6 weken en werd steeds erger, kon op een gegeven moment niets meer binnen houden en moest constant overgeven.
Zelfs water kwam er nog weer uit en de kilo's vlogen eraf. Dat was op zich niet zo erg hoor, had wel wat reserve.
Ben al met al wel 9 kilo afgevallen in de periode dat ik zo misselijk was en heb op een gegeven moment zetpillen van de huisarts gekregen.
Emesafene zetpillen in de hoogste dossering hebben mij er door heen geholpen, heb dit nog doorgebruikt tot 13 weken.
Als het heel erg wordt met je misselijkheid zou ik er gewoon naar vragen bij je huisarts of verloskundige, het maakt het een stuk prettiger als je niet zo misselijk bent.

Succes.

Groetjes Patricia

hoi hoi,
ik had een vermoeden dat we zwanger zouden kunnen zijn omdat ik misselijk was. ik was al misselijk met 4 of 5 weken. maar goed, ik was dan ook zwanger van een tweeling. het is niet een echt misselijkheidsgevoel, maar voor mij voelde het meer als zeeziek zijn. ik heb uiteindelijk op advies van dames op het forum van vsm de zwangerschapsgranules gekocht. die hielpen goed.

ik heb gelukkig niet hoeven spugen en was met 9 weken weer van de misselijkheid af.

succes ermee!

Gr. Sara

Terug
Bovenaan