Het zijn ook echte vriendinnen he?! Lydia heeft net vandaag een kuurtje gekregen tegen: jawel, blaasontsteking, en een hele fikse ook! Achteraf roken haar luiers idd wat sterker en gisteren wilde ze maar heel weinig drinken. Maar vanochtend heeft ze vanuit het niets opeens een paar keer een aanval gehad dat ze lag te gillen van de pijn. Ze zei dat haar billen pijn deden en ze propte steeds een knuffel tussen haar benen. Met heel veel geschreeuw heb ik een plasje kunnen opvangen terwijl ze dubbelgevouwen van de pijn op de wc hing, en toen was het al snel duidelijk. De meters vlogen omhoog zei de ass.
Hoe is het nu met Rebecca? Lydia zei na de eerste lepel ab: zo, nu doen mijn billen geen pijn meer als ik moet plassen. Ik hoop het van harte voor haar...
Oja, en we moeten idd weer eens wat afspreken, ik kan deze week behalve woensdag elke dag wel, dus mail maar even als jij tijd hebt.
Groetjes, Rianne
O ja, en gisteren waren we in Madurodam en naar het strand, maar volgende week wil ze weer in de kerk met Rebecca spelen zegt ze...