herkennen jullie deze 'klachten'

A

Anoniem

Guest
sorry maar toch stoor ik jullie weer begin nu wel een beetje onzeker te worden.
het begon met aanhouden slijmverlies, heb dit normaal alleen rond mijn ovulatie, maar na mijn laatste ongi is dit aan blijven houden en niet meer weggegaan.
af en toe een dag weer wat minder, maar daarna weer gewoon, niet extreem veel maar wel altijd bij het 'afvegen'
daarna kwamen de flubbertjes, net alsof er luchtbelletjes in mijn buik van beneden naar boven gingen, sinds een week nu ongeveer, gisteren wat minder, nu zijn ze er weer.
en ik heb ook steken in mijn onderbuik gehad, links en rechts, maar dat is nu wel minder geworden.
iemand een id wat dit kan zijn?
ik heb dit alles nog nooit eerder gehad.
had ook zeer gevoelige borsten maar die zijn ook ietsjes minder gevoelig sinds gisteren.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
bedankt alvast en kus

Hoi,

Moet je nog ongesteld worden? Of ben overtijd?

Want slijmverlies kan je rond je ongesteldheid hebben.

Ik ben nu 16 weken zwanger en heb ook erg veel slijm- en wit verlies. Als je zwanger bent is dit normaal.

Die pijnlijke borsten kunnen een teken zijn van zwangerzijn. Maar ja dat is ook weer heel verschillend per persoon. Bij mij zat de gevoeligheid naast mijn oksels (in mijn borsten).

Ik kan je niet echt helpen denk ik maar wilde toch even reageren.

liefs helma
16 wk + 5 d

nou het is zo dat ik normaal alleen slijmverlies heb rond mijn eisprong,
maar dat ik het nu al heb vanaf de laatste dag van mijn ongi, en dat is al anderhalve week geleden en normaal heb ik het ongeveer 3 of 4 dagen rond mijn ei.
das het rare.
dus tja het wordt weer afwachten

verder voor niemand bekend?
ben vandaag de hele tijd een beetje weeig geweest, daarmee bedoel ik een beetje misselijk.
geen zin om echt te eten, warm, maar wel om te snoepen, maar op zoek naar iets lekkers en niets wat goed genoeg was,
hoop wat van jullie te horen, moet nog 2 weken wachten tot mijn nod...
kus

Hoi Fiepke,

Blijkbaar wil je heel erg graag zwanger worden dus ik hoop dat het snel lukt.
Helaas valt er volgens mij niets over dergelijke "klachten" te zeggen. Het vrouwelijk lichaam zit sowieso al wonderbaarlijk in elkaar en elke vrouw ervaart haar ongesteldheid/eisprong/zwangerschap weer anders.
Aangezien je nog zolang moet wachten totdat je nod dag er is kan ik me bijna niet voorstellen dat dergelijke klachten van een zwangerschap zouden komen. Dit omdat er nog niet voldoende hormonen in het bloed aanwezig zijn om dergelijke klachten daardoor te veoorzaken. Maar goed, bij iedere vrouw is het weer anders dus wie weet!
Omdat je er waarschijnlijk zo mee bezig bent kun je je ook van alles in je hoofd gaan halen en aangezien de psyche een ijzersterke wil heeft kun je daardoor ook klachten krijgen.
Er zit volgens mij niets anders op dan het weer af te wachten.

Heel veel sterke en ik hoop dat je zwanger bent!!

Groetjes Saskia

tja je hebt natuurlijk heel erg gelijk haha
alleen vind ik het nog steeds raar van die bubbels, want die had ik nooit eerder.
het is en blijft afwachten en hoe vaak ik ook tegen mezelf zeg dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn, toch doe ik het.
zucht
heel erg bedankt voor de reacties

Terug
Bovenaan