herkennen jullie dit ook??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik ben 03-06-2008 moeder geworden van onze prachtige zoon!!!

Een hele zware bevalling gehad..alles zat tegen zeg maar!!!
ik heb toen ook gezegd...dit nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik was er echt van overtuigd dat ik nooit meer zou willen bevallen!!!

maaaaaarrrrrrr...............
sinds een aantal weken kriebelt het toch zo he!!!
Ik merk nu ook dat ik het zwanger zijn best mis...het pronken met je mooie buik!!!en owww als er dan zon ontzettend mooi wondertje uit komt..dat gevoel...met geen pen te beschrijven!!!
elke dag geniet ik met volle teugen van ons mooi mannetje!!kan geen genoeg van hem krijgen

we zijn het er allebei over eens dat we voor een tweede willen gaan..
maar....mijn man heeft zoiets van eerst lekker van onze kleine vent genieten....heeft hij ook wel gelijk in..maar hij bedoelt hier 2  a 3 jaar mee!!!
hihi en dat klinkt zo lang!!!!
maar ik vind dat hij aan de ene kant ook wel gelijk heeft maar aan de andere kant die kriebels....
wie van jullie herkent dit ook????

hoi hoi

haha ja dat gevoel ken ik wel! toen mijn dochter 6 maanden was werd ik weer zwanger van ons prachtige zoontje nu 4 maanden! en ik geniet volop van mijn 2 kindjes, hel is zo leuk om te zien hoe lief mijn dochter voor haar broertje is.. als hij huilt weet ze niet hoe gouw ze zijn speen moet gaan zoeken.. of ze pak me hand en zeg mama kom (dan wilt ze dat ik een fles maakt voor der broertje) mijn meisje is nu 19 m en mijn zoon 4 maanden!

je zeg we willen eerst van ons zoontje genieten, maar als je er van 1 kan genieten kan dat toch ook van 2 kindjes!

groetjes jessica

Hoi , jaaa, ik herken dat ook. Maar toch wacht ik nog even. Ik ben een erg bezorgde mama en ben bang met 2 kinderen dat ik het niet erg aan kan, helaas.
Nadat Janneke zo wit/blauw geworden is, is het helemaal erg geworden.

Doei!
x Marina

Terug
Bovenaan