Herkennen jullie dit?

<p>Ik  ben even benieuwd of dit erbij hoort</p><p>Afgelopen zondag op maandag m'n eisprong gehad en die heb ik gevoeld, maar de pijn blijf beetje hangen in mijn onderbuik, gekke krampjes en heel gek, last van buikspieren en die vind ik gek. Ook had ik gisteren opeens veel afscheiden wit/doorzichtig en erg slijmerig, niet heel plakkerig(sorry voor de onsmakelijke info). Vanochtend was dit weer over. Dit zijn symptomen die ik anders nooit heb. Zijn en zwangeren of ervaringsdeskundige met deze typische dingen</p><p>Uiteraard weet ik dat ik er weinig aan heb en zal moeten wachten tot mijn NOD volgende week vrijdag, maar je luistert toch naar alle dingen in je lichaam en dan ga je vragen stellen ?</p>
 
Je lichaam kan je soms goed voor de gek houden, waardoor het lastig is om aan symptomen te kunnen zien of je zwanger bent of niet. Als ik jou was zou ik (hoe lastig het ook is) toch afwachten tot je NOD. Ben je dan nog niet ongesteld, dan kan je er alsnog een testje tegenaan gooien om te zien of je daadwerkelijk zwanger bent. Spannend hè, dat afwachten.. Succes en duimen!
 
Die krampjes heb ik ook ja, steeds op dezelfde plek. Begon ongeveer 4 of 5 dagen na mn eisprong. Wachten duurt lang he voor je nod? Ik duim voor je!
 
Waarschijnlijk voelde je de groei van het eitje en dit kan een paar dagen duren. De ene keer heb ik het een paar uurtjes en de andere keer een paar dagen. Slijm duidt ook aan op eisprong. 
 
Terug
Bovenaan