Herkennen jullie dit??? ???

A

Anoniem

Guest
Pfff voel me goor....Toen ik aan de pil was , was ik nooit heeeel erg ongesteld. gewoon normaal zeg maar.
Ik gebruik tampons en dat was dan goed te doen. gewoon op tijd verschonen enzo zech maar...
Maar nu ik dus met de pil gestopt ben en weer voort eerst ongesteld ben...jakkes... lijkt wel of het er zo langs loopt...
Sorry vies verhaal misschien...
Maar zijn er hier meer die dit herkennen misschien? als je dus stopt dat je veel heftiger ongesteld bent???
Liefs een rd'tjeHopelijk is het SNEL minder.. en dan 9maandjes NIET meerLiefs de mama van....

Ja hoor herkenbaar!

Ik heb 14 jaar de pil geslikt! Ik was er ooit aan begonnen omdat ik veel last had van mijn menstruaties. Pijn en veel, zeg maar!

Met de pil had ik vrijwel nergens last van! Na het stoppen was het weer als vanouds....helaas! Maar gelukkig, deed alles het nog zeg maar!
Toen heb ik een half jaar ontpilt en toen zijn we ervoor gegaan! In ronde 2 was ik zwanger! Mijn zoontje is nu 17 maanden en we zijn nu al weer negen maanden aan de klus voor nr 2.

Maar ik dwaal af!

Maar als je dit al "goor" vindt.......Vlak na een bevalling is het ene paar dagen tot een paar weken tien keer zo erg! Dat mag je van mij aannnemen! En dan mag je geen tampons gebruiken!

Gr Roos.

hihi oke, goor was misschien beetje groot woord..maar zo voelde ik me net ff...hihi vandaar... had er gewoon ff de balen in
Maar idd na de bevalling is het nog heftiger..maar dan hoort t erbij he... tenminste dat vond ik... nu heb ik zoiets van pfff magt wat minder..??! hihi...
maar bedankt voor je reactie..vroeger had ik het namelijk nooit zo heftig als nu maar dan weet ik dat dat dus best kan...
Liefs mij

Terug
Bovenaan