Herkennen jullie dit???

Hey lieve meiden,

Eigenlijk hoor ik op het forum ''zwanger worden'' thuis maar ik dacht jullie zijn al zwanger dus jullie kunnen me vast wat beter helpen. Mijn nod is over vier dagen en ik voel me anders, heel anders. Maar hoe percies kan ik niet vertellen. Wij zijn nu al meer als een half jaar bezig om zwanger te raken maar tot nu toe zonder resultaat. Deze maand ben ik voor het eerst ovulatietesten gaan gebruiken. Dus weet voor 100% zeker dat we op het goede tijdstip hebben geklust! Maar ik zal in het kort omschrijven waar ik last van heb:

Na mijn eisprong heb ik niet echt pijntjes gehad alleen sinds gister voel ik me anders,
Ik  ben verschrikkelijk moe moe moe, emotioneel, het lijkt net of mijn bh helemaal gevuld is en mn tepels wat groter zijn geworden. Ook heb ik pijn in mn onder rug. Sinds gister voel ik me net of ik ongi moet worden, heb zoveel last van hormonen! Maar ongi moet ik zeker nog niet worden dat weet ik door die testen. Wat denken jullie? Ik ga over 3 weken trouwen en het zou toch wel super zijn om ''stiekem'' met zn 3en te trouwen!!!

Genieten jullie lekker verder van jullie zwangerschap!

Veel liefs isa.
 
hallo isa het zijn inderdaad wel kenmerken van zwanger zijn, en het anders voelen klinkt mij ook wel heel bekend in de oren. ik zelf ben nu 4 keer zwanger geweest en iedere keer voelde ik het al en was een test bijna overbodig.
Spannend hoor over een aantal dagen testen en dan weet je het zeker.

succes liefs kim
 
Hoi Isa!
De eerste dingen die ik voelde waren pijn in mijn borsten, al vrij snel nadat ik zwanger was. Ik heb een week nadat ik ongesteld moest worden de test gedaan en het was overduidelijk. Ik had eerst een "goedkope" test en daar zag ik het lang niet duidelijk als op de clearblue test. Maar voor de rest voelde ik me niet echt anders ofzo. Ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan, we waren net een weekje terug uit Azië van vakantie (ja daar is het dus gebeurd) en ik dacht dat het door het tijd- en temperatuurverschil m'n menstruatie wat langer uitbleef... ik zou lekker een test doen meteen als het kan!
Succes ik duim voor je.
Taatje
24w5d
 
Terug
Bovenaan