herkennen jullie dit?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

even een vraagje over Koen (bijna 11 maanden)
Hij is de laatste week zooo vervelend met eten. Normaal eet hij alles zonder problemen maar nu is de pap niet goed... toetje is niet goed
Meneer duwt gewoon heel de tijd de lepel weg en draaid zijn hoofd om en dan is het dus blijkbaar genoeg. Hij heeft de laatste dagen best veel poepluiers (gisteren bijvoorbeeld 4 op 1 dag). De hele tijd zit hij met zijn vingers in zijn mond achter in zijn mond aan allebei de kanten.Slaapt wat slechter en is vroeger dan normaal wakker. Ik denk misschien dat hij last heeft van tandjes ofzo. Hij heeft er pas 2 onder dus je zult denken dat nu de boventanden komen maar omdat hij zo met zijn vingers achterin zijn mond zit denk ik aan kiesjes ?? Zou dat kunnen ? Van zijn eerste 2 tandjes heeft hij helemaal geen last gehad. Ik voel ook nog helemaal niks.
Herkennen jullie dit ?

liefs
danielle en knuffel van Koen

Daniëlle, ik denk dat je gelijk hebt, dat Koen misschien wel tandjes krijgt.
Stijn poept dan ook meer, rode billen, rode wangen, zeurderig, handjes in de mond of op de oren (kan druk ontstaan door de kaak en dan zitten ze aan de oren) en idd geen zin in eten. Meestal geef ik dan bv yoghurt of de fles eerst. Dan is de honger weg en als ie dan zin heeft komt de gewone maaltijd er achteraan.
Ik de vriezer ligt altijd een schoon speentje. Dat geeft even verlichting voor het slapen gaan. Die Dentinox druppeltjes ed hebben weinig effect, lijkt het.

Sterkte!

Hoi,

merel is 11 maanden 2 weken, en sinds 3 weken wil ze haar avondeten niet meer.
ook 4 poepluiers op een dag gehad en ...eerste boventandje is aan het doorbreken.

Nu heeft ze diarree luiers, maar dat is omdat ze ziek is (zie mijn topic)

veel succes!

Zou heel goed door de tandjes kunnen komen, maar misschien is het ook een sprongetje? Of een combinatie?
Wat het ook is, het is "maar" een fase, het gaat weer over...

Groetjes,
Ellen mv Julian

Sprongetje of tandjes denk ik ook. Of beide: het is namelijk heel herkenbaar! Tessa wilde al twee weken geleden  echt niet goed eten, drama eigenlijk, niks was goed, veel slapen en ontzettend veel kwijlen.
nu eet ze sinds dinsdag weer heel erg goed, (meer als dat ze ooit gedaan heeft lijkt het) is ze weer vrolijk, knuffelig, slaapt weer goed, kan ze tijgeren en wil ze steeds staan. (sprongetje dus) en heeft ze 2 snijtandjes erbij (verklaring kwijlen!)

Succes ermee, enne, het gaat echt weer over!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan