Herkennen jullie dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik heb de laatste tijd last van mijn onderbuik wanneer ik opsta.
Het gebeurt niet elke keer maar als het gebeurt sta ik even krom van de pijn.
Enorme kramp en vooral trek gevoel in mijn onderbuik meestal aan de rechter kant. Duurt 10 sec en dan trekt het weg.

Ook heb ik last van mijn onderbuik wanneer ik ga plassen. Ook niet elke keer maar vandaag heb ik er weer ff last van. Als ik dus ga plassen dan trekt er iets in mijn onderbuik en dat stopt pas ongeveer na een minuut na het plassen.

Herkennen jullie dit? Of hebben meiden hier ook soms last van?

Liefs Ram24

Hallo Ram,

Ik heb dit wanneer ik rond mijn eisprong zit. Een eiblaasje is zo'n 2-4 cm in doorsnede en dat zit dan toch een beetje in de weg. Rond welke tijd heb jij het?

Liefs Esther

Nou niet echt op gelet eigenlijk...
Ik ben in feb voor het laatst ongi geweest...

Liefs Ram24

Ik voel dit ook vaak rond mijn eisprong. Misschien heb je nu eindelijk weer een eisprong, zou mooi zijn!

Liefs

Ik heb dit nu ook maar dan vooral aan de li-kant....

Maar ik snap mn eigen lichaam nu echt niet, dus kan je hier niet mee helpen.

Miss een ovulatietest?

Loop je al bij de gyn? Want met lange cyclussen heb je kans op PCO. Dan kun je hormonen krijgen voor een regelmatige eisprong.

succes

Ik herken het wel. Maar heb het dan ook met niezen.
Weet eigenlijk ook niet in welke periode ik het heb.

Liefs Patries

@YbabY

Ik heb ook sinds vorige week gevoelige tepels en iemand op het forum zei dat het ook met een eisprong te maken kan hebben... En nu deze klachten dus hopen dat het dan eindelijk weer een eisprong is!

@Esther1982
Morgen ga ik naar de huisarts om een verwijsbrief voor de gyn te vragen want sowieso is het wel handig om daar nu heen te gaan.
Wil nu namelijk wel duidelijkheid hebben

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan