herkennen jullie dit???

Met een week of 14 voelde ik d baby al schoppen.Maar sinds een week vind ik dat ik juist heel weinig voel.Toch bleek alles goed te zijn vorige week en als ik de angelsound erop zet dan klopt het hartje duidelijk.Toch zit ik er een beetje mee.....Ik hoop zo dat ik wat meer gevoel krijg aankomende weken.Krijg pas 22 oktober de 20 weken echo, dus dan is ook pas weer mn controle.
Herkennen jullie dit?
Liefs nance

Ik herken het wel... Ik voelde de baby ook al af en toe toen ik 14 weken was, maar het is nog niet meer geworden. Ik had nu al echte schopjes verwacht...
Maar gister las ik even in mijn zwangerschapsdagboek van de vorige keer en de vorige keer was t ook pas na ongeveer 20 weken dat t echt goed te voelen was.
Ik zit er ook echt op te wachten...de schopjes en t golven van je buik maakt de kwaaltjes ook dragelijker vind ik. Heb de laatste dagen behoorlijk last van mijn buik en bekken. Gister de hele dag druk geweest en dan kan ik 's avonds wel huilen van vermoeidheid. Vind het ook erg vervelend dat ik weer last krijg van mijn schaamstreek, zelfde kwalen als vlak na mijn bevalling... Zal wel met mijn bekkenbodemspieren te maken hebben, maar voelt niet fijn...
Zal zo stofzuigen en dweilen...hoop dat ik daarna nog rechtop kan lopen ;-)
Goed weekend alvast

hey meiden, ik breek ff in vanuit de april club.

Zondag ben ik 14 weken, en ik dacht dat ik net schuin onder me navel de kleine voelde... maar het is mijn eerste zwangerschap, dus ik weet helemaal niet wat ik moet voelen, misschien voelde ik wel gewoon een samentrekking van spieren??
kunnen jullie beschrijven hoe het een beetje voelt??

Alvast bedankt, en een fijn weekend

Smurfje 13 van de april club

In t begin weet je t niet zeker, t zijn net kleine luchtbelletjes die knappen. Of vlinders in je buik... In t begin is t lastig te voelen of t je darmen zijn of de baby.
Vannacht lag ik half op mijn buik te slapen, toen voelde ik de baby toch echt duidelijk schoppen :)

@smurfje, je baarmoeder zit nog laag, hij komt net een stukje boven je schaamstreek uit. volgens mij kun je het dus nog niet voelen net onder je neval.

Normaal gesproken wordt er aangegeven dat je vanaf een week of 18 wat kan voelen en als je al eerder zwanger bent geweest kan het wel eerder maar ik geloof niet dat je het kindje dan al heel regelmatig voelt.

@angel, maak je geen zorgen.

Terug
Bovenaan