herkennen jullie menstratieachtige pijn bij zwangerschap?

A

Anoniem

Guest
hey hallo,

Had ff een vraagje met zoveel ervaringen,  heb sinds vannacht menstruatie achtige pijn, waarbij ik vanalles in mn hoofd haal.
vanochtend was t weer weg, maar tis net weer begonnen....

Heb gegoogeld en wel gelezen dat het de groeiende baarmoeder kan zijn, maar had hier bij Jelte en Jens* helemaal geen last van?
Jullie toevallig???

Hopelijk kunnen jullie me een beetje gerust stellen.

liefs Saskia. (5wk, 1dg)

Hoi Sas,

Om je gelijk gerust te stellen, dit heb ik ook gehad. Bij mij was het tot ongeveer week 8. Vanaf die week werd ik misselijk sochtends haha.

Meis, mocht je echt twijfel blijven houden dan gewoon je VK of Gyn bellen, daar zitten ze voor.

En ja het is idd het groeien van je baarmoeder (banden).

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik had dat ook. In mijn rug en buik. Bij allbei mijn zwangerschappen.
Naar he, die onzekerheden!

Hai , haha das toevallig!!! Ik (wij) zij ook bezig zwanger te worden en ik heb een hele onregelmatige cyclus, ik ben erg vaak ongi...maar nu dus al 3 weken niks,noppes!!! dat is voor mij al heeeel lang en ik heb een hele harde opgezette buik en gevoelige borsten MAAR ook dus af en toe dat menstruatieachtige buikpijn!!! Dus of ik ben zwanger OF ik ga binnekort  weer's ongi  worden!!!...Dus ik vroeg me het dus ook af!! Nu ga ik dus morgenochtend vroeg naar de Kruidvat om een test te kopen (die van 2 voor 5 euro) en ga gelijk dan testen , spannend.....
ik herrinner me idd dat bandenpijn maar weet niet meer zo goed of dat hetzelfde gevoel was,dacht van wel ...
Ik hou jullie op de hoogte hoor!!!!
Gr. Syl mama van Mike 18mnd.

nou inderdaad heel toevallig,wij zijn ook voorzichtig aan het klussen voor een 2e,nu moet ik van de week ongesteld worden of niet.....
heb wel steeds vreemd gevoel in de buik en gevoelige borsten,had dit nooit voor mn ongesteldheid dus wie weet!!!!!!!

gr petra

Hoi Sas,
Ja hoor...ik herken het zeker ook..vnl bij Bente had ik het ook..Zo snel zwanger na het stoppen met de pil, en ik onervaren als ik toen ook was..haha..deed pas met een week of drie overtijd een test..[ ik dacht; zo snel al zwanger...dat zal wel niet..]
Ik had steeds wat je beschrijft, en zat te wachten op mijn menstruatie..dacht dat het gewoon later was..
Maar nee!!
Ik denk dat ik het ook tot met week of 7,8 had..
En idd bij onzekerheden gewoon bellen naar de vk..zou ik ook doen. Al kunnen ze ws nog niks voor je betekenen...dan kunnen  ze je misschien wel wat geruststellen..
Liefs Rina

hoi hoi

gefeliciteerd met je zwangerschap..wat zijn er weer veel zwanger!leuk.

ik heb het ook gehad hoor.. en zelf ook wat bloedverlies.
hoop dat het snel over is,wat kan je je onzeker voelen dan he!

liefs

Hoi Saskia,

Hier nog zo'n miepje met buikpijn! Ik heb er ook last van en omdat ik al eens een miskraam heb gehad, loop ik dus elke keer naar de wc om te kijken of er niets aan de hand is.
Omdat je al een keer zwanger bent geweest, schijnt het zo te zijn dat je baarmoeder eerder gaat oprekken omdat die al weet wat er aan de hand is.
Daarom kan het zijn dat je het bij de vorige zwangerschap niet had.
Even afwachten dus en als je echt hevige krampen krijgt, zou ik de vk even bellen.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan