Herkennen tweelingzwangerschap

Hoi meiden.

Wat herkende jullie aan vroege tweelingzwangerschap? Hadden jullie bepaalde
Klachten?
Ik ben na mijn miskraam weer zwanger. Super blij maar ook angstig.
Vrijdag voelde ik mij ineens de hele dag super misselijk en moe. Ik heb deze dag 2 testen afgenomen (6dagen te vroeg). Deze 2 waren knal testen. Ik voel mij zwanger met al veel klachten.
Nu lees ik overal dat deze klachten + zo vroeg kunnen testen+ knal testen, dit een tweelingzwangerschap kan zijn.
Voor de duidelijkheid.
2 jan ongesteld geworden
+/- 13 Jan eisprong
22 Jan 2 knal testen
27 Jan moet ik ongesteld worden.

Iemand ervaring of mij iets meer hierover kan vertellen.

Dank jullie wel.
Groetjes Myrna

Ik had ook gelijk een knaltest. Tijdens mijn eerste zwangerschap 6 jaar geleden had ik echt nergens last van. Nu vanaf het begin gespannen borsten, slecht slapen, misselijkheid (niet braken), opgezette buik en obstipatie. Het was heel vaag maar toch ergens stiekem ging het door mijn gedachten, een tweeling. Maar ik dacht steeds, nee kan niet, het zit helemaal niet in de familie! Ik had de eerste echo met 8.3 en het was gelijk duidelijk te zien! Ik ben heel benieuwd of je een tweeling krijgt!

Ik ben in mei 2019 bevallen van een tweeling. Ik was ook van bij het begin super misselijk en testte al ver voor mijn nod positief. 
Het zou dus zomaar kunnen! 
Je weet het natuurlijk nooit. Ik heb een vriendin die bij elke zwangerschap van begin tot einde kotsmisselijk en uitgeput was. Moest meermaals naar het ziekenhuis voor een vochtinfuus. En dat was gewoon 1 kindje per keer! :)

Ik had bij onze tweeling en bij onze dochter al voor NOD positieve testen. Beide keren was de zwangerschap al vroeg zichtbaar en met 6 weken droeg ik al positiekleding. Beide keren ook tot aan de bevalling overgegeven. Enige verschil was dus dat op de ene echo 2 kindjes te zien waren en op de andere maar 1 ;)

Dank jullie wel voor jullie reacties.
17 februari heb ik de eerste echo. Nog even geduld.
Ik ben na mijn miskraam 1x maal ongesteld geweest. Om zeker te weten of alle hormonen uit mijn lichaam waren heb ik wel getest. Deze was negatief.

Spannend! Bij mij juist andersom, eerste zwangerschap al voor nod een knaltest.
Deze keer alleen hele vage streepjes. Uiteindelijk 5 dagen na nod een hcg bloedtest gedaan en bleek hcg al te hoog voor een betrouwbare urinetest?
Inmiddels bijna 20 weken in verwachting van een tweeling!!

Terug
Bovenaan