herkennen

hey meiden.
mischien een hele stomme vraag,maar hoe weet ik nou of ik ongesteld ben geworden?het rommelt avontoe wat in mijn onderbuik(beetje alsof ik ongesteld moet worden|)en heb wel bloedverlies.maar wordt niet echt heviger,kan ook gewoon vloeien zijn hoor?ben pas 3 weken terug bevallen.zal wel vroeg zijn niet.?..hoe kun je het nou herkennen als je vloeit van de bevalling en dan gaat vloeien van ongesteldheid?groetjes piewie.

Ik denk dat het voor ongesteld zijn nog te vroeg is. Het gevoel van ongesteld zijn, is denk ik nog je baarmoeder die aan het krimpen is. Volgens mij duurt het wel even voordat die weer helemaal klein is. Bij mij stopte het vloeien na ongeveer een week, maar toen ik weer meer ging doen begon het weer. Na een week of drie was het eigenlijk wel over.
Groetjes,
Josie

Hoi Piewie

Ik werd bij   mijn andere bevallingen na een week of 5 / 6 weer ongesteld.
Ik herkende het gewoon omdat het rustig begon, tweede en derde dag heftig en weer afnam. Net als voor je zwangerschap.
Je bent nu ws nog aan het vloeien. Neemt toe door meer aktiviteit.
Het kan trouwens wel hoor....je kunt nu al een eisprong hebben...bent dus ook weer vruchtbaar!
Maar je herkent je ongesteldheid wel.

groetjes pascal

ps heb je een beetje genoten van je kraamtijd en hoe bevalt het nu moeder zijn....het is tenslotte allemaal nieuw en je was zo nieuwsgierig....

jullie hebben gelijk.het lijkt me toch niet dat ik ongesteld ben geworden.vandaag vloei ik nauwelijks en heb ook geen gerommel in mijn buik.het klopt idd de ene keer vloei ik weer wat meer en zo een ochtend weer niks.hoef gelukkig geen hele lappen meer te gebruiken.na de eerste week was het ergste al voorbij.en nu maar wachten op de ongesteldheid he...
Pas...,de kraamweek was erg fijn.jeetje wat was het bijzonder allemaal.de bevalling,een echt kindje.soms net een droom.wel druk nu hoor z,on kindje.moet nog een beetje zoeken naar een ritme voor ons gezinnetje.maar wel hartstikke leuk hoor!
liefs piewie

Terug
Bovenaan