Herkenning bij slaapregressie

Hoi allemaal,<br />Onze dochter is momenteel 5 maanden en zit duidelijk in de piek rondom de 4 maanden slaapregressie. Sinds afgelopen 3 nachten iedere drie kwartier wakker, overdag moeilijker in slaap komen en kortere dutjes etc.<br /><br />Echter spuugt ze sinds een week ineens heel vaak, vaak na haar flesje maar soms ook nog na 1,5 uur. Ze was heel erg bekend met verborgen reflux, maar daar had/heeft ze gelukkig haast geen last meer van.<br />We hebben haar flesjes al kleiner gemaakt, kijken of dat beter valt voor nu, maar ook dan spuugt ze nog een hele golf.<br />Het zit haar ook duidelijk wat dwars en ze kan ook ineens een beetje kokhals geluiden maken.<br />Overdag ook erg onrustig aan het gillen (niet speels).<br /><br />Herkent iemand dit passend bij regressie/sprong 4-5 of is het eerder wat anders?<br />Ik weet dat ze slechter kunnen drinken of juist minder trek hebben, maar bij dit weet ik het niet echt ☺️<br /><br />Hoor heel graag een beetje ervaring van jullie!<br /><br /><br />

Hoi! Ik was aan het googelen en kwam dit bericht tegen. Zie alleen dat niemand er op gereageerd heeft helaas.. 
Ik heb hier namelijk nu hetzelfde thuis, ons zoontje bijna 5 maand ook in de slaapregressie denk ik. Maar ook inderdaad ineens veel spugen na zijn fles.. ging hier ook net beter met zijn verborgen reflux. 

Hoe is het bij jullie daarna gegaan? Toen de slaapregressie voorbij was, is toen ook het spugen gestopt? 

Spugen onderdeel van slaapregressie?
Ik zou denken misselijk (buikgriep) en daardoor slecht slapen?

@Esje

Wat naar.. heel herkenbaar voor je dus.
We zijn er gelukkig helemaal door heen gekomen. Het spugen is dus gestopt nadat de slaapregressie/sprong ook over was (heeft hier ongeveer 5/6 weken geduurd in totaal).
Echt te linken aan; onrust/oververmoeidheid/sprong en dat het daardoor allemaal wat slechter kan vallen (las er ook wat over bij een slaapcoach online). Kan zo maar zijn omdat ze echt verborgen reflux heeft gehad.. dat dat sneller gebeurt, geen idee.
Zeker geen buikgriep in ieder geval ?

Terug
Bovenaan