Herkenning in horoscopen?

Hoi,

Ik ben benieuwd of andere ouders hun kind ook zo herkennen in het sterrenbeeld wat ze hebben.

Mijn dochtertje is vis en die heeft echt zo ontzettend veel fanatasie en laat zich niet makkelijk kaderen, bepaald alles graag zelf. (dag/ nachtritme...wanneer ze wil eten, wat we gaan doen) Wel ontzettend lief en zorgzaam, krijgt makkelijk dingen voor elkaar. Mensen smelten voor haar, ze is best wel innemend.

Ontzettend herkenbaar......

Van de jongste kan ik nog niet zo ontzettend veel zeggen (is pas 11 maanden) maar die is waterman en gaat graag zelf op ontdekkingstocht en is heel gefocust op wat ze wil. Bijv. keer op keer weer op de stereo af terwijl je haar elke keer weer terugtrekt en nee tegen haar zegt. Schud zelf ook nee maar het heeft te veel aantrekkingskracht, laat zich ook niet afleiden door bijv. een ander speeltje of zo.

Hebben jullie dat nou ook? Die herkenning?
 
Hoi,
Ja ik herken er ook veel dingen in, ik heb een boek met dagen en daar wordt elk sterrenbeeld nog in 3subgroepen opgedeeld, wel grappig om te lezen, maar ja, altijd afwachten wat het wordt!
Gr MJ
 
Ik ben wel benieuwd naar dat boek MJ?

Wij hebben een klein maagdje en ik weet nog dat ik las dat ze heel ordelijk is en zelfs de kleinste pluisjes op de grond ziet. Nou dit is echt zo! Ze plukt pluisjes van het tapijt, niets ontgaat haar, ze gooit regelmatig haar spullen in de doos en vind het letterlijk al gauw rommelig.

Zeker herkenning dus.
 
hoi esther, dit boek heet; het mysterie van je geboortedag, gary goldschneider en joost elffers.
Mijn oudste is ook maagd en daar herken ik die orde en netheid weer niet in, dat is meer een late maagd, na 11sept!
Ik doe er verder niet veel mee, maar dit boek zit toch redelijk goed!

Gr MJ
 
Terug
Bovenaan