<p>Hallo allemaal. Ik heb hier al wel eerder een toping over geschreven Maar wil toch wat meer weten van alle andere moeders. Ik ben zelf nu bijna anderhalve week opgenomen in het ziekenhuis. Hier door hebben wij onze kinderen naar opa en oma gedaan. Zodat er toch voor hun gezorgd kan worden.aangezien hun vader ook gewoon moet werken. Nu is onze zoon 3 jaar. En gaat dat nog best goed Daar maak ik me niet zo druk om. Ik maak me meer druk om onze dochter van 4 maanden oud. Mijn vriend heeft haar vandaag weer opgehaald om weer lekker thuis te zijn ivb morgen vrij is. Nu is onze dochter helemaal over de rooien en begint ze al te huilen als haar vader wat zegt. Nu is zij ook heel erg moe en heeft hij haar dus lekker in bedje gelegd. Maar nu gild ze nogsteeds alles bij elkaar. En haar papa herkent zij dus waarschijnlijk al niet meer. Nu mag ik hopelijk morgen weer naar huis. Maar ook mij zal zij dan niet meer herken denk ik. Hoe moeten wij hier mee om gaan en wat kunnen we het beste doen. Zijn er andere ouders die dit ook hebben gehad en ons tips kunnen geven. Alvast bedankt liefs michaëla </p>