Herkenning

Hallo dames. Ik lees sinds een aantal weken af en toe dit forum en herken me regelmatig in de zwangerworden perikelen. Sinds 14 maart niet meer ongesteld geworden, bij een zeer onregelmatige cyclus. 'denk'?
vanallerlei zwangerschapskwaaltjes te voelen, sinds twee weken: krampjes in de onderbuik, opgezwollen buik, misselijk voelen, mijn borsten zijn wat gezwollen en mijn tepels zijn sinds een paar dagen gevoeliger. Vorige week zondag heb ik een test gedaan, maar deze was negatief en eigenlijk kan ik daar geen pijl op trekken omdat ik niet weet wanneer mijn NOD is. Ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden en veel dingen ook te maken kunnen hebben met een aankomende menstruatie. Woensdag test ik nog es.....pfffffffff je word wel ontzettend op de proef gesteld.wachten, wachten.....en nog eens wachten.........Mijn ratio zegt me, blijf rustig als niet zo is, dan volgende maand nieuwe kansen. Mijn gevoel heeft geen geduld en duurt het allemaal 'te' lang. Ach ik moest dit even kwijt...en ik wens iedereen op dit forum een zwangerschap toe.

LIefs van een 'ongeduldje'

Ik ken het verschijnsel. Ik had last van misselijkheid in de ochtend, steken in de buik e.d. maar voor mij was het helaas niets...en ook dat mijn cyclus mega onregelmatig tot helemaal niet komen...
Ik hoop dat het raak is voor je...
al die stresssssss

gr S

Balen he als je zo onregelmatig bent. Heb ik ook lang gehad, en je weet totaal niet waar je aan toe bent. Ik temp nu al een aantal maanden en lijkt een hele opgaaf, maar als je het een week hebt gedaan, ben je er zo aangewend. Grote voordeel is niet dat je er regelmatiger door wordt of weet wanneer je het moet doen, maar wel dat je de periodes in je cyclus, voor je eisprong en na je eisprong, goed in de gaten kan houden. Zo kan je bijv. het om de dag of 2 dagen doen en als je ziet dat je een eisprong hebt gehad weer je normale patroon aanhouden. Heeft mij veel rust en " controle" gevoel gegeven en was daarna eigenlijk een stuk regelmatiger.....

Hoop dat het jou ook helpt, succes en geef de moed niet op!

groeten, Anna V.

Terug
Bovenaan