herkenning????

A

Anoniem

Guest
Ik zit me ineens te bedenken: hebben jullie ook wel eens dat als jullie iets persoonlijks op deze site vermelden, dat je denkt: oh jee, misschien herkend iemand uit mijn directe omgeving dit verhaal wel. Dan weet diegene meteen dat we plannen hebben.??? Is er misschien ook iemand die dat al heeft meegemaakt?

Liefs Marianne

Hoi Marianne,

Haha, zeer herkenbaar hoor! Ik stond hier eerst onder een andere naam, nl mutsie. Ik dacht van nog een beetje anonimiteit......Maar goed eigenlijk weet iedereen wel dat we bezig zijn. Het enige waar ik nu wel eens bij stil sta is wat nou als ik straks zwanger ben.... Dan wil ik dat zo graag met jullie delen maar nog niet met anderen. Stel je voor dat er dan iemand kijkt en het al weet terwijl dat nog niet de bedoeling is. Maar goed dat zien we dan wel weer.

gr Sophia

Hoi Marianne, ja vaak genoeg denk ik dit.Ik noem mezelf ook vaak Yvon en dit slaat nergens op.Toch misschien een beetje bang voor herkenning.Dit terwijl ik me nergens voor schaam of dat iemand uit mijn vriendengroep niet weet hoe ik me voel.Wat dat betreft vallen mij vrienden me erg tegen na mijn miskraam, ik ben n.l zelf altijd erg meelevend en na mijn miskraam valt het mij tegen dat ik zo weinig hoor van bepaalde mensen.Ik ben ook erg blij m'n hart hier te luchten, want na mijn miskraam heb ik zo mijn " zogenaamde echte vrienden" leren kennen.Ik weet dat ze dit niet lezen en waarom ook soms wisselen van naam?, dit slaat nergens op, vandaar dat ik het maar bij twee namen gehouden heb.Twee namen gebruiken doe ik ook omdat ik het gevoel had dat ik zo vaak reageerde en was bang dat mensen zouden denken van daar heb je haar weer.Nu weet ik wel beter.Leuk dat je met dit onderwerp bent begonnen.Liefs Angela

Goedemorgen,

Wat grappig dat jullie dan dus twee namen gebruiken. Ik heb inderdaad net als jij Angela wel eens gedacht: laat ik nu mar amoniem gaan, anders denken ze weer: daar komt zij alweer aan. Ik vind het vooral een beetje eng omdat je nu in een fase zit dat er meiden uit je omgeving ook bezig zullen zijn zwanger te willen worden...wat nou als die ook gewoon gezellig op dit forum zitten?? En soms heb ik ook wel het gevoel van die anonimiteit af te willen en van jullie willen weten waar je zoal weg komt en zo. Maar ja...dit is natuurlijk wel veiliger.

He...Angela: Ik kan me in jouw situatie heel goed voorstellen dat je blij bent dat je hier je verhaal kwijt kunt. En je hebt gelijk, pas als je iets vervelends meemaakt kom je er achter wie je eigen vrienden zijn. Ik heb dat ook ervaren toen mijn vader overleed. Ik hoop echt dat je wat aan ons hebt hier!

Liefs Marianne

Hoi Marianne,

Ook ik ben al bezig met mijn tweede naam. Eerst noemde ik mezelf Eefje. Maar omdat ik een miskraam kreeg heb ik het tegen de meeste vriendinnen gezegd. En ook dat ik Eefje heette. Dus vanaf toen ben ik mezelf Nance gaan noemen. Wel jammer hoor, want ik had toch wel goed contact met bepaalde meiden.
Groetjes "Nance"

Erg herkenbaar allemaal.
Zelfs nu hou ik rekening met wat ik schrijf i.v.m. herkenbaarheid. Ik zou wel meer willen zeggen maar de kans is aanwezig dat er een bekende meeleest. Ik ben nl. ook vrij simpel achter haar naam gekomen, (op een ander forum hoor.) Dus jij ik kijk wel een beetje uit.
En reageer dus soms ook niet op bepaalde stukjes terwijl ik dat best zou willen.
Groetjes Gabrielle.

Heerlijk herkenbaar.
Ik ben er ook wel bang voor geweest maar de enige vriendin die er mee bezig is en die mij zou kunnen herkennen die is inmiddels zwanger en die heb ik ook verteld dat ik er mee bezig ben dus ik hoef niet meer te stressen (denk ik)

Het enige wat ik wel heb...
Ik heb deze pagina van het forum onder mijn favorieten staan op mijn werk. en dat is eigenlijk wel link. Maar ja... op mijn werk kijk ik het meest en dat kan op die manier het snelst.

Hoop dus wel dat ze daar niet kijken want als ze bieb daar zien staan dan weten ze het denk ik wel...

Groetjes bieb. (bianca dus!)

Ja ik heb normaal ook een andere naam.
Want ik ken deze site van mn vriendin.
En die weet niet dat we met kinderen bezig zijn.
Van haar wist ik het wel.
dus ik lees meer dan ik schrijf.Want ik ben te bang dat zij het tegen iedereen vertelt.

GROETJES LISSY

Terug
Bovenaan