Herkent iemand deze symptomen ?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi lieve dames, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Kunnen jullie mij helpen?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">ik zit in de 2e ronde voor een 2e kindje ( toaal niet lang dat weet iken bij mn eerste zwangerschap was het in de 2e ronde ook gelijk raak) echter heb ik in deze cyclus dingen die ik niet herken. tijdens de zwangerschap van mijn eerste kindje wel de innesteling gevoeld , maar verder nergens last van, had toen niet eens verwacht zwanger te zijn. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik heb mn ovulatie op dag12/13 gehad afgelopen zo/ma  met echt ovulatiepijn en een lichte bloeding ( wist niet eens dat dit bestond) afgelopen zaterdagavond had ik echt kramp en steken onderin bij mijn schaambeen en ben ik om die reden naar bed gegaan. daarna geen last meer gehad. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Nu heb ik wel  af en toe lichte menstruatiekramp en rugpijn.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">is er iemand die dit herkent? en bleek je zwanger te zijn? </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">heel benieuwd naar jullie ervaringen. </p>
 
Hier met de 3e. Op zaterdag smiley op ovulatietest en vanaf die woensdag sterke krampen en erg last van de rug. Dacht dat kan ook nog helemaal niet maar als ik terug ga rekenen van me bevallingsdatum klopt het wel. Dus geloof er wel in dat het kan.
 
Terug
Bovenaan