Herkent iemand diarree als vroeg zwangerschapsverschijnsel?

Hallo meiden,

Ik heb volgend weekend mijn NOD en had rond vandaag mijn evt. innesteldag. Nu kreeg ik vanmorgen en vanmiddag (middagdutje?)  toen ik uit bed kwam heel veel last van mijn darmen (echt diarree) en was tegelijkertijd ook heel misselijk. Nu is het weer over, ik heb verder niks geks gegeten ofzo.

Ik las ergens dat je door hormoonschommelingen wel zulk soort klachtjes kunt krijgen, maar ik hoor natuurlijk graag van de ervaringsdeskundigen of jullie dit herkennen in het hele prille begin van de zwangerschap?

Groetjes, Jetje

p.s: heb verder hele gevoelige tepels, harde onderbuik en voel ook wel allerlei steekjes maar probeer er niet teveel op te letten.

Hallo Jetje,
Ik herken diaree niet als vroeg zwangerschapverschijnsel, maar ik heb wel regelmatig diaree als ik zwanger ben. Ook het begin van de bevalling begint bij mij met uren van diaree. Dus diaree kan wel degelijk veroorzaakt worden door hormonen..........maar helaas ook door zoveel andere dingen.
Groetjes Lillian

Hoi,

Ik heb dat ik net zwanger was hele erge diarree gehad en overgeven. Het begon in de ochtend met overgeven en dacht dus oke dit is zwanger zijn. Maar de volgende nacht ging het over in diarree en heel heftig ook. Na een paar dagen was dit over. Het kan ook gewoon de buikgriep zijn hoor, die heerst natuurlijk ook. Maar in ieder geval was het bij mij ook vroeg in de zwangerschap.

En wat betreft de harde onderbuik en kleine steekjes. De kleine die in jou aan het groeien is geeft aan ik ben druk bezig om groot te groeien. Ik had daar in het begin ook moeite mee, gaat het goed en ik heb daar last van en daar last van. Als je dat op een gegeven moment los kan laten zal je zien dat dat vanzelf minder wordt naarmate de zwangerschap vordert. Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en heb helemaal nergens meer last van, dat kan ook frustrerend zijn, behalve dat ik al in zwangerschapskleding zit. Omdat van iedereen die zwanger is of geweest is hoor ik ooo nergens last van, ik had dat en dat. Ga er gewoon lekker van genieten.

Groetjes Natalie

P.s. Het is wel lekker dat je gewoon met zwangere vrouwen er lekker over kan kletsen, want er is in mijn omgeving niemand zwanger.

hallo,
ik ben 6 weken zwanger en heb al weken veel buikpijn en de laatste 2 weken ook dunne ontlasting.het kan ook buikgriep zijn(ik werk met kleine kinderen en er zijn er erg veel ziek dus...)maar het kan ook idd iets met de zwangerschap te maken hebben.maar als je nog geen nod hebt,zul je toch echt nog even geduld moeten hebben meid.succes met wachten!!

hoi ik heb het ook ja! met buikpijn en steekjes! Ik ben nu 2 maanden zwanger van de tweede. Het is nu nog een makkie, bij mijn eerste had ik de eerste 2 maanden hevig buikpijn en ben daarna 3 maanden zwaar misselijk geweest. Met echt 15 keer overgeven op een dag zeker 3 dagen in de week. En dan ook hoofdpijn erbij door het overgeven., Verschrikkelijk.

Terug
Bovenaan