Ik zal eerst mijn huidige situatie uitleggen. Vanaf woensdag avond om 6 uur kreeg ik een hoop pijn aan mijn rechter buik met uitstroom naar mijn lies en rechter rug. Eerst dacht ik dat het niet erg was. Dus was gaan douchen niks hielp en toen heb ik de vk gebeld die kwam thuis en die stuurde mij door naar het ziekenhuis. Die dachten dat de bevalling was begonnen omdat het pijn vlagen zijn van elke keer een paar minuten gelukkig dat niet het geval. Ze hebben me toch opgenomen omdat de pijn niet zakte er is een nier steentje uitgekomen. Mijn nieren zijn helemaal schoon. Op dit moment en overdag gaat de pijn redelijk heb nog wel harde buiken maar in de avond komt al de pijn weer opspelen ik krijg het dan hartstikke heet word misselijk weet me geen houding te geven. Dat houd dat een paar minuten aan en dan gaat de pijn weer weg. Alleen ik mag pas naar huis als de pijn onder controleren is. Gelukkig gaat het onze kleine meid redelijk goed ze is super sterk ik ben nu 26 weken zwanger. Ik heb ook een clisma gehad geen resultaat heel veel lucht. Ik word er echt moedeloos van dus mij vraag heeft iemand dit ook gehad sorry voor al mijn geklaag alleen ik ben er echt even helemaal klaar mee met de pijn