Herkent iemand dit?

<p>hoi hoi,</p><p>even een vraagje, hoop dat iemand dit herkent, </p><p>ik ben sinds april gestopt met anticonceptie, en heb sinsdien een vrij regelmatige cyclus van ong. 28 dagen. </p><p>Ik hou elke ovulatie bij met ovulatie testen, zo ook afgelopen cyclus. Ik word iedere maand netjes 14 dagen na mijn eisprong ongesteld, behalve nu, ik zit nu op dag 18 (heb zeker die dag een eisprong gehad)  en ben nog steeds niet ongesteld, maar de zwangerschaptesten zijn helaas ook negatief :( </p><p>iemand hier ervaring mee dat de tijd tussen eisprong en menstruatie plotseling langer kan zijn, of dat iemand na negatieve testen uiteindelijk toch zwanger was? </p><p>Liefs.</p>
 
Hoi! 
Zeker dat je ineens een hele lange cyclus kan hebben. Je lichaam moet wennen aan het feit dat je cyclus niet meer kunstmatig geregeld wordt. Ik heb bij mijn eerste na het stoppen met de pil 2x een cyclus gehad van 60 en 75 dagen. Testte ook steeds negatief. Uiteindelijk gewoon ongesteld geworden. Het is dus helemaal niet gek. En laat je ook niet gek maken. Iedereen hier die niet ongesteld wordt en negatief test, denkt gelijk omg ik ben zwanger, krijgt kwaaltjes maar die komen en gaan. Je lichaam kan je behoorlijk in de maling nemen. Wacht gewoon rustig af. Het komt als het komt.
Succes!
Liefs, Maaike
 
Het kan zijn dat je later alsnog positief test, dat hoor je wel vaker. Heb je verder kwalen? Het kan ook zijn dat er wel bevruchting heeft plaatsgevonden, maar het niet is blijven plakken en het binnenkort alsnog afstoot. Soms word je daardoor wat later ongesteld. 
 
Hi
Zeker komt t bekend voor 
Steeds keurig 32 dagen en opeens een keer 44
Ook test negstief 
En toen ik eenmaal ongi werd heel erg veel pijn (voor het eerst hele dag in bed en afgemeld op werk)
Ik denk dat dit misschien een hele vroege miskraam was bij mezelf. En niet te meten omdat er niet of niet voldoende hgc was. 
Maand erna was het weer 32 en daarna gelukt  en nu 30 weken onderweg. 
Ik weet niet.of je hier iets aan hebt en ik weet ook niet.of het bij jou een vergelijkbare situatie is. 
Uiteindelijk kwam bij mij iig alles op zn pootjes terecht. 
 
 
 Kunnen meer dingen zijn. Je cyclus kan gewoon even van slag zijn, wel onwaarschijnlijk, omdat je eisprong op normale dag was. Kan ook zijn dat je zwanger bent en nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt, of een bevruchte eicel vlak na innesteling los heeft gelaten. Er staat niet voor niets in de handleiding dat je een aantal dagen later nog een keer kunt testen. En nu elke dag testen heeft niet veel zin, kost voornamelijk een hoop geld. Even gedult, jezelf niet teveel in spanning zetten, en voor de zekerheid de biefstuk en sushi even overslaan ?.
 
Hi,
ja ik herken dit ook. Toen ik stopte met de pil heb ik keurig de meeste maanden een regelmatige cyclus gehad. Maar er zaten ook af en toe maanden tussen die ineens veel langer of korter waren. 
Is helemaal niet erg hoor, een mens is geen machine :) maak je vooral niet druk over je gezondheid als er een keer een langere cyclus tussen zit. Dat alleen (dus zonder andere klachten etc) is echt geen aanwijzing dat er iets mis is.
succes en hopelijk komt de menstruatie (of positieve test) snel! 
 
Dat klinkt heel bekend. Ik ben vorig jaar april gestopt met de pil. Daarna had ik bijna een jaar een super cyclus waar ik dr klok op kon zetten, maar daarna viel er geen touw meer aan vast te knopen.
Maak je niet teveel zorgen. Wanneer je cyclus eens afwijkt is er niet veel aan de hand. De cyclus moer tussen 18 en 42 dagen liggen gemiddeld. Dus een keer te “lang” of te “kort” is niet erg
 
Terug
Bovenaan