Herkent iemand dit??

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik heb een vraagje.....misschien herkent iemand t van jullie....ik ben nu al 6 dagen overtijd.....
En mijn afscheiding, is deze dagen alleen maar erger geworden.
T was eerst doorzichtig slijm, werd steeds iets witter en kleveriger....en nu is t echt net snot (sorry voor t detail.)
Herkent iemand dit??

Liefs Flower

Hé die Flower,

Fijn om even te lezen dat de rode duivels er nog steeds niet zijn, jeetje, wordt wel heel spannend zeg, ik hoop het zo voor je dat het raak is!!!
Wat dat slijm enzo is kan ik je natuurlijk niet vertellen maar ik heb weleens gelezen en ik denk jijzelf ook wel dat diegene die zwanger waren/zijn het weleens over dit symptoom hebben gehad dussss ik zou maar ff heel positief blijven als ik jou was!!!!

Laat je me morgen weer even weten dat ze nog steeds niet zijn gekomen :)

Ik duim duim duim duim duim me suf voor je hahahhaa en ik hoop dat het help!

Succes meis,

Liefs Kaa

Dank je wel lieve Kaa, dat je zo meeleeft......Oh ik vind t zelf ook zo spannend....
Zaterdagochtend ga ik weer testen!!
Je hoort morgen ook nog wel hoe t is.....Ben lekker een daggie vrij!!

Liefs Flower

idd flower, dat klinkt positief! spannend zeg! 2005 moet gewoon een goed jaar worden voorons allemaal!dat mag ook wel een keer.
heel veel succes en dat die vervelende ongi maar een maandeje of 8/9 weg mag blijven!

Nou, Flower, ik denk dat we elkaar na morgen wel kunnen begroeten op het septemberforum! Ik heb ook veel meer afscheiding. Ik had het soms ook vlak voor ik ongi moest worden, maar ja, als het dan niet komt, dan is het wel duidelijk hè. En nu heb ik het dus nog steeds, en Tinne ook.

Komt helemaal goed met jou!

Ik wacht op je op het septemberforum!

Kus, Inge

Terug
Bovenaan