Herkent iemand dit??

A

Anoniem

Guest
Hey Dames!

waarschijnlijk kan niemand me uit mijn onzekerheid halen behalve een test, maar daar is het waarschijnlijk nog iets te vroeg voor...

Vandaag zit ik op dag 29. (9 dagen na ei). Sinds vrijdagavond heb ik last rozige afscheiding bij het afvegen. Het is niet veel, kan het niet eens een menstruatie noemen. Er zit ook nog geen helderrood bloed bij.

Vandaag toch even stiekum een ovu testje gebruikt om te kijken, maar helaas niet positief..

Kan het zijn dat ik toch zwanger ben? Heb dit nog nooit eerder gehad. Altijd pats-boem ongesteld, zeg maar...

Mijn symptomen:
- kleine steekjes in mijn liezen
- rozige afscheiding, met af en toe een klein beetje bruin erin.

Zijn er nog meer meiden die dit ook hebben gehad, en zo ja, was je wel of niet zwanger?

hoi chantal

waarom allemaal zo moeilijk he, je lichaam kan soms zulke rare signalen afgeven.
maar s dit je eerste maand of ben je al even bezig om zwanger teworen.
want ik heb het bij mijn  2de zwangerschap  ook gehad, net 2 dagen voor dat ik eigenlijk ongi moest worden. alleen bij het afvegen een beetje roze. maar ik was wel zwanger en heb ook altijd een dag voor mijn nod gestest.   ik duim voor je maar er is wel hoop

Ik ben sinds november gestopt met de pil... Het is idd allemaal erg spannend! Het ene moment ben ik heel erg hoopvol en het andere moment zie ik het niet meer zitten en denk ik dat ik ongesteld ga worden....

Vandaag zit ik 9 dagen na mijn eisprong. Bij mijn vorige cyclussen werd ik op deze dag ongesteld maar deze maand heb ik mijn ei 2/3 dagen eerder dan normaal gehad dus houd voor het gemak nu maar een cyclus van 32 dagen aan... Donderdag zou dan in mijn geval mijn NOD dag zijn...

Hoi Chantal,

Wat je beschrijft heb ik bij mijn eerste zwangerschap gehad. En ik was wel zwanger toen. Had ook zoiets van: voor ongesteldheid is het te vroeg maar wat is het dan? Precies zoals jij beschrijft. Bleek een soort innestelingsbloeding te zijn, dus wie weet. Hoop het voor je.
Ik verwacht zo'n beetje morgen ong. te worden, dus zit ook in spanning, haha.
Succes,

groetjes Mellow

Terug
Bovenaan