Herkent iemand dit??

Hi Meiden,

Ik ben nu 8 dagen overtijd. Zou eigenlijk deze ochtend voor de 2e keer testen, maar ik heb nog niet getest....gisteren avond ging ik naar de WC en had een heel klein beetje roze slijm. Ik kan wel janken. Dit heb ik normaal ook als ik ongi ga worden....T rare is dat ik verder nog nergens last van heb. En de hele nacht voor de zekerheid een maandverbandje ingehouden, maar daar zit helemaal niets op.

Zou me lichaam me voor de gek hebben gehouden?!?!?

Vriendje en ik hebben besloten om nu niet te testen, maar even t weekend af te wachten. Als de ongi doorzet, dan ga ik maandag meteen bellen met t ziekenhuis. Zet de ongi niet door, dan gaan we maandag testen.

Je leest en hoort wel eens dat het een innestelingsbloeding kan zijn. En die kan soms net zo lijken op ongi. Weet iemand misschien of dat klopt???

Dus ik kijk het even nog een paar dagen aan.......
Ik ga nu ff douche en dan ff naar buiten, want ik voel me er best kl*##$ onder.

Liefs Flower

 
Hoi,

Het kan heeeeeeel goed zijn dat het wat innestellingsbloed is. Het vruchtje nestelt zich dan in de baarmoederwand en dat kan een klein bloedinkje veroorzaken. Ik had dat met de tweede ook, en teste pas na 8 dagen positief.....hij is nu 14 maanden. Dus niet de moed verliezen, het hoeft niets te betekenen!

Groetjes Es
 
Hoi Flower,

Ervaring heb ik niet met hetgene wat jij hebt, maar ik wil toch even een berichtje sturen.
Ken je naam van het forum zwanger worden, dat ik in aug/ sept voor het eerst bezocht heb.
Je bent al langer bezig hè?
Ik hoop voor je het raak is!

Groetjes Mosy
 
Lieve Flower,

Gewoon testen! Kan jou het schelen.
Ik heb gisteravond positief getest en dat terwijl ik eigenlijk morgen zou testen. Ik had gisterochtend dus ook roze slijm!! En 's avonds wist ik dat ik zwanger ben. Ik was al vet teleurgesteld, in de auto kon ik mijn tranen nauwelijks bedwingen. Maar daarna was mijn afscheiding gewoon weer wit en kwam er niets meer.

Gisteravond zeiden we tegen elkaar: We testen gewoon. Kan ons het schelen. Zo ja, geweldig. Zo niet, kan ik in ieder geval weer lekker slapen en rukken we een fles wijn open!

Et voila... wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik help je duimen en laat svp nog even weten óf je gaat testen en wat de uitslag is....

Liefs, Wendy
 
Kan vanalles zijn; innesteling, hormoonverandering in je vagina en daardoor wat gekleurde afscheiding, bloedvatje wat is gescheurd (evt door vrijen) Ik had bij 6 weken ook regelmatig rozig slijm is eng hoor maar bij 8 weken was op de echo een levend frummeltje te zien. SUCCES
 
Terug
Bovenaan