herkent iemand dit?

hoi hoi allemaal!!



op dit moment ben ik 12 weken en 3 dagen zwanger van mijn eerste kindje.

op 24 maart heb ik een termijnecho gehad en het hartje klopte en het kindje was 4,7 cm lang.

nu moet ik op 5 april naar de verloskundige toe maar ik vind het allemaal zo lang duren!!

bij de termijnecho was ik zo opgelucht dat ik het hartje zag kloppen en
zo en nu ben ik alleen maar bang dat het mis gaat of mis is.

ik voel mij ook niet zwanger( ik kwam er pas achter dat ik zwanger was
toen ik al 10 weken zwanger was) ik ben alleen moe en heb de
termijnecho dan want anders zou je het niet zeggen.

ik heb namelijk nog geen buikje, het is ook niet opgezet of gegroeid.

is dit wel normaal?

ik snap er helemaal niks meer van!!



liefs..



 
Hoi meisje

bij mijn eerste zwangerschap ging ik pas met 22 weken op zwangerschapskleding, dus maak je geen zorgen dat je nu nog gen buikje hebt. Ik ben nu ruim 13 weken zwanger (13 + 3 dagen om precies te zijn) en het begint een heel klein beteje te komen.

Ik begrijp dat je met ruim 11 weken een echo hebt gehad, eigenlijk kun je dan al wel gerust ademhalen. De meeste miskramen die voor de 13e weken plaatsvinden zijn eigenlijk al voor of in de achste week misgegaan, Het duurt dan gewoon nog even voor je het merkt. tuurlijk er blijft altijd een kansje aanwezig, maar welkom in de wondere wereld van moeder worden/zijn, je zorgen houden nooit meer op.

probeer te genieten en maak je niet te druk.

Miep

 
Hoi

Ik ben waarschijnlijk net zover als jij bent, ook zo'n 12 weken en ik moet nog twee weken wachten op een echo. Ook ik zit giga te twijfelen, want ook ik voel me niet zwanger. Ik ben een beetje eerder vermoeid, maar dat is alles. Ik heb vorige week twee testjes gedaan en waren allebei positief. Ook de ha zegt dat ik dan wel mag aannemen dat ik zwanger ben. Maar ik voel me ook absoluut niet zwanger. Zal wel zo blijven tot  die echo gemaakt is. En misschien blijf ik dan wel net zo als jou nog twijfelen totdat er wat gebeurd. Ik moet volgende week naar  de verloskundige. Misschien wordt ik dan een beetje rustiger.

Succes.

Groeten Erica
 
Hoi meisje,



Maak je niet druk, je zwangerschap is nog zo pril, ik ben nu 15 weken
zwanger en voel ook niks, voel me precies als anders, en dat was ook zo
met mijn vorige 3 zwangerschappen. Geen vrouw is hetzelfde en prijs
jezelf gewoon gelukkig dat je geen kwaaltjes hebt, want als ik het hier
zo lees hebben veel vrouwen al zo vroeg allerlei kwalen.Helaas had ik
in het einde van mijn vorige zwangerschappen wel heel veel last van
vermoeidheid, kortademigheid, zwangerschapsjeuk en vreselijk last van
brandend maagzuur, dus ik probeer nu nog even volop te leven.

 
Hoi meisje,



Maak je niet druk, je zwangerschap is nog zo pril, ik ben nu 15 weken
zwanger en voel ook niks, voel me precies als anders, en dat was ook zo
met mijn vorige 3 zwangerschappen. Geen vrouw is hetzelfde en prijs
jezelf gewoon gelukkig dat je geen kwaaltjes hebt, want als ik het hier
zo lees hebben veel vrouwen al zo vroeg allerlei kwalen.Helaas had ik
in het einde van mijn vorige zwangerschappen wel heel veel last van
vermoeidheid, kortademigheid, zwangerschapsjeuk en vreselijk last van
brandend maagzuur, dus ik probeer nu nog even volop te leven.

 
Hoi,

Zelf heb ik ook nergens last van. Ik draag pas sinds een weekje zwangerschaps kleding en een aantal broeken pas ik zelfs nog wel. Ik was en ben nog steeds heel erg onzeker of alles wel goed is met de kleine. Ik  voel  de baby nog niet en de laatse echo had ik met 15 wk (alles perfect in orde) en  het laatste bezoek aan de vk was met 16 wk. Ik ben nu 19+4 dagen en kan niet wachten op de pret echo volgende week donderdag en de week erop naar de  vk.  Ik leef daar echt naar toe. Voor mij  duurt het ook allemaal te lang maar ja  we moeten gewoon afwachten. Ik  kan dus helaas niet veel zeggen om je gerust te stellen maar er zijn  nog veel meer dames die  hierover zo onzeker zijn dus je staat er niet alleen voor.  

Groetjes,
Natalie  
 
hoi lief meisje,

ik was toevallig even benieuwd naar dit forum. heb hier zelf ook 7 maanden op gezeten en ben 9 weken geleden bevallen van een gezonde zoon van 7 pond.

ik voelde me ook niet zwanger in het begin, je zag niks aan me en ik voelde ook niets. ik kreeg met 12 weken ook een echo, waarop het hartje goed te zien en te horen was. ze zeggen trouwens dat het bijna niet meer mis kan gaan als je een hartje hebt horen )en zien) kloppen, en na 12 weken is de grootste dreiging dat het mis kan gaan zobiezo over.
ik heb me uiteindelijk de hele zwangerschap tip top gevoeld, nergens last van gehad. ik wou in het begin heel graag ergens last van hebben zodat ik maar zeker wist dat ik echt zwanger was en bleef. maar uiteindelijk ben ik heel blij dat het zo gemakkelijk ging hoor. ik voelde bas ook al met 19 week zwangerschap (heel raar, want je zag nog bijna niks, was ook erg vroeg hoor). En uiteindelijk kreeg ik een giga buik, waar ik iets minder blij mee was, want hij zat wel eens in de weg.
de bevalling duurde ook maar 6 uurtjes, en dat is snel voor de eerste zeiden ze.

wat ik wou zeggen: geniet er lekker van, allemaal trouwens. en maak je niet zo druk, want geloof me, als het er eenmaal is heb je tijd zat om je druk te maken.
geniet van de rust die je nog hebt en van het kwaaltjes-loze leventje.

(en de bekkenbodemspieren oefenen he! voor je het weet ben je incontinent na de bevalling)

liefs Mirjam 23jaar, mama van Bas 9 weken en 2 dagen
 
Terug
Bovenaan