Herkent iemand dit?

A

Anoniem

Guest
Dag dames!

Hoe gaat het met jullie zwangerschappen? Met die van mij gaat het goed. Ik heb iedere keer het gevoel dat ik iets wil doen voor het toekomstige kindje. Bijv. iets voor in de babykamer maken, of een zwangerschaps boek bijhouden en dat soort dingen. Heeft iemand een leuk idee... wat haalbaar is?  Babykleertjes maken lijkt me nogal moeilijk, en volgensmij ben ik daar zo zat van... heeft iemand een leuk idee?  

O ja... en  nog even een brandende vraag...
Ik heb  vanavond een broodje met een soort van kruidenkaas gehad (van de  ALDI) dat is zo'n  soort luchtige kruiden(smeer)kaas,  overheerlijk, maar gevaarlijk???

Alvast bedankt voor de tips!

Liefs José 9 weken en 1 dag zwanger...  

ten eerste: gefeliciteerd met je zwangerschap
ten tweede: de kans is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein dat je een kaasje bereid met rauwmelkse kaas hebt gegeten (heb je de verpakking nog dan kan je kijken naar au lait cru...als dat er niet op staat dan mag je er heerlijk van blijven smullen.... anders nog geen man over boord hoor van dat ene broodje!)

En dan de zw.schapsdingen maken/doen.

Ik heb beide keren een zw.schapsdagboek bijgehouden. niet in zo'n standaard ding, maar in een mooi schrift met harde kaft en daar ook allerlei dingen ingeplakt die ons/ mij bezig hielden.... voorlopige namenlijstjes, stukjes van de stofjes voor gordijntje en wiegje etc, kopie van de echo en natuurlijk heeeeele verhalen.
Daar kan je natuurlijk direct al mee beginnen.... ook voor jezelf leuk om later terug te lezen.

En iets voor de baby(kamer).... tja je hebt het over kleertjes dus ik ga er een beetje vanuit dat je over weg kan met een naaimachine?! Maar een leuk dekentje voor in de kinderwagen of het bedje. Kan je als basis een standaarddekentje voor nemen en die 'opleuken' (wat een fout woord eigenlijk hihi) of helemaal zelf maken... of een standaard lakentje en daar een leuk randje/ kantje aanzetten zodat die helemaal persoonlijk wordt....
Ehm een leuk schilderijtje maken voor op de babykamer?! Je hebt oa bij de Xenos van die kleine schilderpaneeltjes....

Tja in de categorie handwerk een mobile voor boven het bedje of de box oid...

Heb je hier iets aan of denk ik een hele andere kant op dan jij eigenlijk wilt :)

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan