Herkent iemand dit???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou ook ik ben dus 5 weken zwanger!!!! Ben alleen heel erg bang dat het fout zal gaan... Eerste zwangerschap is na 5 en halve week geeindigd in miskraam...

Nou is het zo dat ik vorige week erg gespannen en pijnlijke borsten had, voor mij een bevestiging dat ik zwanger ben. Nou is het alleen zo dat sinds deze week de gespannenheid er een beetje af is en dat ze ook minder pijnlijk zijn... Ze zijn wel nog voller dan voorheen, alleen eigenlijk weer een stuk zachter geworden. Omdat mijn borsten eigenlijk de enige bevestiging van mijn zwangerschap zijn, maak ik me hier erg druk om. Heeft iemand dit ook gehad???

hoi hoi

ik heb ook precies hetzelfde gehad. was ook vrij snel na mn miskraam weer zwanger en dacht ook rond de 5 weken dat het weer mis zou gaan omdat mn klachten verdwenen. uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. mn klachten kwamen een paar dagen later wel weer trug en ik ben nu al 22 weken zwanger en alles gaat nog goed dus het hoeft helemaal geen voorteken te zijn dat het mis gaat. succes en ik hoop dat alles goed gaat met jou en je kindje.

liefs antoinet

Hoi,

Ik herken jouw verhaal wel hoor. Ik ben nu 23 wk van de vierde en
gelukkig heb ik nog nooit een miskraam gehad. Maar toch ben ik met de
vierde ook weer onzeker hoor. Ik had ook de eerste weken klachten en
rond de 6 weken niet meer. Schrik schrik! Zelfs klagen dat ik geen
klachten had haha.

Maar na 8/9 weken zwangerschap kwamen de kwaaltjes in alle hevigheid terug en liep ik daar weer over te klagen haha.

Dus hoop houden dat alles goed gaat!

Groetjes,

Vanessa

Terug
Bovenaan