herkent iemand dit

mijn zoontjuh bryan is op 3 okt 2005 geboren

hij heeft sinds een week dat als ik hem op zijn buik doe dat ik probeerd te kruipen en hij komt een stukje verder echt zijn billetjes gaan ook ophoog

gisetravond pakte die zelf zijn speen en stopte die in zijn mond en viel ook lekker in slaap

sinds zijn 7 week slaapt die snacht goee 11 uur laatse fles slaapt door tot ongeveer 04:00   flesje en dan weer lekker slapen tot kwart voor elf half 12

ik ben echt trots op me kleine manntje vandaag eerder wakker in verband dat ik bezoek krijg maar hij slaapt nog steeds   en lag half 1 op bed     omdat ie niet eerder wou       huiluurtjes     na ben ik al aaan gewend     ik vind het een schattig kereltje en ik hoop dat ie snel kan praten             hij is alleen verkouden dat vind ik sneu      

herkent iemand dit     reageer dan    

gr desiree en bryan

Hallo Desiree,

Leuk is dat he hoe snel jou zoontje dingen door heeft geniet er vooral  maar van.

Ik heb zelf ook een zoontje Bryan hij is geboren op 1 dec 2004 en hij is dus al weer 1 jaar geworden inmiddels.
Hij was ook vrij snel met zitten en dingen vast pakken en ook kwa slapen heb ik een model kind ( als ik het zo mag noemen ) hij slaap veel als ik hem b.v.b.  s' avond om half acht naar bed breng slaap door tot 9.30.  Ook heeft hij geen last als ik b.v.b harde muziek daai of aan het stofzuigen ben hij slaapt gewoon door.

En nu heeft hij het erg druk met het leren lopen op zijn verjaardag heeft hij namelijk zijn eerste stapjes gezet.

Gelukkig is hij het afgelopen jaar nooit ziek geweest alleen wel eens verkouden.
Dan deed ik altijd zwitsal slaap zacht in zijn badje en smeerde hem daarna in met baby luuf.
En als hij naar bed ging deed ik altijd  op een schaaltje  een open gesneden ui onder zijn ledikantje. en op die manier is hij nooit langer verkouden geweest dan hoog uit 2 dagen.

Nou veel succes verder met Bryan.

Groetjes Maria en Bryan.

Hey hey.

Zal het effe proberen met die uit.

Bedankt voor de tip.

En toevallig dat jou kindje ook bryan heet.

Gk vind het een stoere en mooie naam.

Groetjes desiree en bryan   03-10-2005.

doei doei

Hallo Desiree,

Mocht die ui ook niet helpen tegen de verkoudheid van de kleine?
dan kan je ook proberen:

zet een stoel op een veilige afstand van het bedje of de box van je kind met
een bak met kokend water waarin je twee à drie druppels eucalyptusolie doet.
en dan over het bedje of de box een laken leggen, zodat de opstijgende dampen bij je kind kunnen komen en op die manier niet vervliegen in de kamer.

( en ik dan dat je eucalyptusolie wel kan kopen bij winkel die heet volgens mij de tuinen.)

Nou nog een tip er bij kan geen kwaat toch? mocht je mischien nog iets willen weten in de toekomst kan je mij altijd bereiken via mariadebruyn@hotmail.com

wie weet leren we van elkaars ervaringen in de loop der tijd?

groetjes Maria en Bryan 01-12-2004

Terug
Bovenaan