herkent iemand dit??

Hallo allemaal,

Zoals jullie wel weten ben ik op 9 januari jl. bevallen van ons kindje *Angel met 17 weken zwangerschap.

ik was blij dat mijn 1e menstruatie op een "normale" termijn volgde, was wel een andere als anders.

op de 30e dag van de cyclus begon het met redelijk veel bruinverlies dit duurde 2 dagen, daarna 2 dagen bloedverlies. heb de eerste dag van bruinverlies aangehouden en dus een 1e cyclus van 29 dgn.

nu een cyclus van 28 dagen, waarbij rond de 20e dag wat bruinverlies. afgelopen donderdag direct een ongi welke 3 dagen aanhield. ook redelijk normaal voor mijn doen.

nu is mijn probleem, ik moest vandaag nogal nodig plassen en heb het idee dat mijn blaas mijn baarmoeder nogal in de weg zit, toen ik thuiskwam had ik bloedverlies gehad. wat na enkele keren plassen weer weg is!

Van de gyn mogen wij weer zwanger worden en houdt niks ons tegen. door het bruinverlies rond de 20e dag en wat weeigheid in de ochtend (herkenbaar van mijn 1e zwangerschap) dacht ik even dat ik weer zwanger was, maar donderdag bleek dit dus niet zo te zijn. nu zit ik dus met bovenstaande en krijg het gevoel dat er iets niet goed is.

herkent iemand dit of heeft iemand enig idee wat dit betekend???

Alvast bedantk voor jullie reactie
Liefs Sylvia
mama van *Angel 9-1-08

hoi,

herken het niet, wacht nog steeds op mijn eerste menstruatie na de curettage nu ruim 8 week geleden... maar als ik jou was zou ik toch eens de ha of een gyn bellen.
Zelf ben ik afgelopen maandag geweest en heb toen een inwendige echo gehad om te kijken of het verder allemaal wel oké zit of dat er misschien een reden was waarom die menstruatie weg bleef. Gelukkig alles goed en nu verder wachten...

Ze zouden bij jou natuurlijk ook makkelijk kunnen kijken of er iets mis zit of dat je hele cyclus gewoon overhoop ligt .

groetjes,
Marije

hoi, ik herken dit ook niet echt. wat ik wel herken is dat de boel behoorlijk van slag is, rommelige cyclus en steeds gekke pijntjes en krampjes. ik wilde er ook naar laten kijken (maar dat hoeft nu niet meer want ik ben zwanger!!!).
ik zou gewoon een afspraak gaan maken met de gyn, dan heb je misschien wat meer duidelijkheid, want die onzekerheid is ontzettend vervelend.
succes! s

Terug
Bovenaan