herkent iemand dit

Hallo allemaal

Mijn dochtertje van 18 maanden heeft vanaf de geboorte problemen als exceem, moeite met slikken, harde ontlasting met soms bloed, diarree die lang kan aanhouden, luchtwegproblemen, koemelkallergie. Nu valt het me de laatste  weken op dat ze alleen maar tevreden is als ze net gegeten heeft, en ze eet veel als het om de broodmaaltijd gaat. Hoe verder we uit de buurt van de maaltijd komen wordt ze hangerig en chagarijnig en zit ze alleen maar wat op mijn schoot te duimen. Ze is al honderden keren in het ziekenhuis geweest maar de kinderarts schommelt van koemelkallergie naar lactoseintolerantie. Ik weet zeker dat er iets niet helemaal in de haak is maar ik ben geen arts en weet niet goed wat ik ermee moet. Is er misschien iemand die dit herkent of een gedeelte ervan. Ik had graag eens antwoord op mijn vragen of iemand gesproken die dit herkent


groetjes Moi
 
Hallo!

Wat vervelend allemaal zeg. Ik hetken dit verhaal van mijelf van vroeger. Is er al gekeken naar gluten intolerantie (coeliakie) dit gaat vaak samen met lactose overgevoeligheid, koemelk allergie en exceem. Hiervan kan je heel ziek worden. Als je meer wil weten kijk maar eens op coeliakievereniging.nl of coeliakie.pagina.nl. Of als je meer van mij wil weten dan hoor ik het wel.

Succes!
 
Hoi Mamafloor