herkent iemand dit?

Na een miskraam 12 weken geleden, ben ik direct opnieuw zwanger geraakt. vorige week dinsdag heb ik een echo gehad en daarop was te zien dat het vruchtzakje veel te klein was, en dus niet meer groeide. Ik zit nu te wachten op een natuurlijke miskraam.
Wel ben ik sinds donderdag misselijk en ook raak ik steeds vermoeider. vandaag nog een keer getest en mijn test was positief.
Herkent iemand dit, of heeft een van jullie dat wel eens gehoord, dat de symptomen blijven of zefs erger worden, terwijl je zwangerschap fout gaat?

groetjes judith

Hoi Judith,
Ik herken het wel. Ik kwam er pas achter toen het al zo'n week of 3 niet meer leefde, maar voelde me wel echt zwanger. Pijnlijke borsten en ook moe. Toen ik het daarna wel wist, was ik ook wel erg moe. Maar ook door alle emoties denk ik. Maar mijn misselijkheid werd langszaam aan wel minder. Veel sterkte hoor, want het is erg moeilijk allemaal.

Ik ben de eerste keer tot de curretage misselijk gebleven terwijl er geen vruchtje in het vruchtzakje zat. Het LCG gehalte blijft nog een tijdje in je bloed, vandaar dat de test, ondanks dat het niet goed is, wel positief blijkt. Sterkte, A.

Hoi judith ik weet precies wat je voelt nu, ook ik heb 2 weken gewacht op een natuurlijke miskraam en heb deze afgelopen donderdag gehad. In de periode dat ik daar op moest wachten heb ik ook een test gedaan die net zo als bij jou positief was, maar 1 dag na de miskraam was hij negatief dus ik hoe dubbel het ook voelt dat het misgegaan is maar je je toch nog zwanger voelt na mijn miskraam was dat heel snel over.

Hoi Judith,
Het LCG gehalte kan nog even aanwezig zijn. Vandaar de positieve test. Ik heb na 12 weken een miskraam gehad en er veranderde niks in mijn lijf. Ik had pijnlijke borsten en was erg moe, dat is niet anders geworden. Ik kreeg alleen afscheiding, na 8 dagen werd die rood. Toen duurde het nog 2 dagen voordat de miskraam op gang kwam. Hoe lang mijn vruchtje al dood was weten we niet. We hebben nooit een echo gehad. Je lijf moet het zelf proberen op te lossen, bij de een duurt dat langer dan bij de ander. Sterkte in het ziekenhuis!
Groetjes,
Sonja
PS Hoe lang ben je al zwanger? Hoe langer je zwanger bent, hoe heftiger de miskraam kan zijn. Er is immers al veel bloed aangemaakt en je baarmoeder is gegroeid.

Beste Judith,
Wat vervelend voor jullie zeg.
Ik was ook nog misselijk terwijl het vruchtje niet meer leefde.
Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Groetjes van Caroline

Ook voor mij klinkt dit allemaal erg herkenbaar. Kreeg met 12 weken te horen dat het met ongeveer 8 weken al gestopt was met groeien en toch voelde ik me nog steeds misselijk, moe en zat ik onder de pukkels. Daarna werd alles minder en inderdaad na de curetage waren de zwangerschapskwaaltjes helemaal verdwenen.
Sterkte met alles,
Groetjes.

Terug
Bovenaan