herkent iemand dit?

Sinds vorige week heb ik als ik 's avonds in bed lig, de hele nacht en 's morgens bij het opstaan erg veel pijn net boven mijn heupen. Vooral al ik op mijn rug lig, lijkt het van binnen helemaal te trekken. Een erg vervelend gevoel. Herkent iemand dit? En iemand misschien een 'oplossing'?
 
Ja ik herken het ook, en ook ik zoek een oplossing.
Ik kan maar op 1 kant liggen en slapen is een drama op het moment. Volgens de arts is er niks aan te doen, helaas.
 
De verloskundige en de dokter zei dat het door calcium gebrek kon komen .. voor het slapen gaan een grote glas melk drinken :) Het heeft bij mij geholpen. Nu drink ik elke dag een glas melk.
 
is het geen bandenpijn? misschien helpt het als je op je rug wilt liggen om een dikke kussen onder je benen te leggen zodat je wat minder gestrekt ligt. dan rekt het niet zo.
 
Volgens mij is het ook de beruchte bandenpijn! Bij mij heeft het geholpen om overdag een babybelt te dragen. Die 'draagt' als het ware je buik en belast je lichaam minder. Misschien even googlen op bandenpijn of je dit herkent?
 
Inderdaad bandenpijn, kan ook zo ineens weer overgaan. Ik had het vooral tussen 15 en 20 weken zwangerschap. En daarna alleen nog maar bij vreemde houdingen of plotseling omdraaien of opstaan... niks erg hoor!
 
Ik heb erg ook erg last van (35 wkn zwanger) ik heb het maar gewoon geaccepteerd.. ik weet dat ik 's ochtends rustig moet opstarten en mijn lichaam echt de tijd moet geven om weer een beetje bij te komen.
Ik vind de nachten op dit moment veel zwaarder dan overdag!

Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan