Herkent iemand dit?

Hi allemaal,

Sinds afgelopen woensdag is in mijn lichaam van alles aan de gang. Heb woensdag continue harde buiken gehad, gewoon echt non stop om de 7 minuten..De laatste dagen zijn de harde buiken omgezet in heftige voorweeen (die lekker naar mijn rug trekken) ' savonds begint het heftig te worden en het zet door tot s' ochtends.. Verlies ontzettend veel slijm en voel (vooral 's nachts) zoveel druk daar beneden en in mijn rug dat ik dan ook amper kan lopen..Als dit voorwerk is, dan ben ik het wel een beetje zat.. Zijn hier nog mensen die dit herkennen? Overigens zetten de harde weeige buiken zich gewoon voort gedurende de dag..

pfff nee dat heb ik niet.

Bij mij worden de avonden wel steeds heftiger, ook harde buiken en super misselijk, boeren, het zuur en echt een rot gevoel in mijn lijf. Ook de nachten worden bluuuhhh..
Bel je VK even en bespreek het met haar.

succes

ik herken het een beetje :( gister had ik de hele dag krampen,steken en harde buiken.. savonds kwam er echt een ritme in om het kwartier flinke krampen en dat 2 uur lang... na een wandeling en warme douche iedere 7 minuten dus wij goeie hoop... en daarna niks meer... het rommelt nog steeds, maar het zet niet door! kan me voorstellen dat het voor jou nu wel vermoeiend begint te worden vanaf afgelopen woensdag! Ik lees dus even met je mee ;) (het is weer een heel verhaal haha)

Liefs!

Ik heb inderdaad contact gehad met de vk. Helaas hoort het er volgens haar bij en is het gewoon afwachten.. Maar het is wel erg vervelend. Als dit echt zo blijft aanhouden dan gaan we kijken voor een oplossing want dit gaat je wel opbreken na een tijdje..Lovertje: douchen helpt bij mij erg goed! Alleen houdt het bij mij ook allemaal een tijdje op..(als het toch niet gaat doorzetten is het natuurlijk wel een voordeel) We moeten van de vk dus echt afwachten tot ze om de 3 a 4 minuten komen, dan pas wil ze ook langskomen enzo.. Dinsdag heb ik weer een afspraak dus moeten we maar even kijken wat de status is.

Ik ben ook wel een beetje klaar met al die valse alarmen de hele tijd..... Heel vervelend..

Elke keer denk je dat het begint en dan zakt t weer af of t blijft niet constant genoeg....

Ik hoop dat het bij jou snel komt meis want hier wordt niemand gelukkig van !

Dikke kus Amanda

Terug
Bovenaan