herkent iemand dit

A

Anoniem

Guest
Ik heb een jaar geleden een miskraam gehad en heb twee curretages gehad omdat de eerste keer niet succesvol was. Er zat nog wat bloed etc in mijn baarmoeder. Nu een jaar verder maar nog niet zwanger. Ik ovuleerde afgelopen donderdag en vrijdag en heb dus flink geklust :)

eergisteren kreeg ik zeurende pijn in mijn onderbuik en rug. Gisteren werd ik verkouden wakker en had diaree (voor korte tijd). Afgelopen nacht werd de verkoudheid erger en kreeg koude rillingen in bed. Ik werd erg misselijk en had enorme pijn in mijn onderbuik en onderrug. De pijn was zo erg. Net menstruatiepijn maar 50 keer erger leek het wel.
Na het innemen van 2 paracetamols ging het wat beter.

Vandaag heb ik af en toe krampjes in mijn onderbuik en mijn onderrug doet de hele tijd pijn. BEn nog een klein beetje verkouden. Ik las op internet dat veel vrouwen hier last van hadden tijdens innesteling. Herkent iemand dit? was het ook een innesteling geweest?

groeten kaima

Hoi Kaim,

Het kan zal voor je duimen!!!!
Maar kan ook griepje zijn?
Succes met afwachten ik kan ook volgende week
eventueel testen spannend toch!

Groetjes Pupke

ik dacht ook eerst aan een griepje, maar toen ik pijn kreeg in mijn onderbuik net menstruatie pijn dacht ik dit moet wat anders zijn.. Het is afwachten. Jammer dat je zo lang moet wachten voordat er getest kan worden.

He meid begrijp je helemaal heb ook zwangerschapsklachtjes maar kan ook pas op zijn vroegs maandag testen balen he!

Terug
Bovenaan