herkent iemandt dit ????

A

Anoniem

Guest
hallo dames kan iemand mij helpen ?!
ik ben vorig jaar in augustus gestopt met de pil mijn menstruaties zijn altijd optijd gekomen tot 27 december ben ik niet meer ongesteld geworden ??!!!
ik ben naar de dokter geweest en hij zegt gewoon afwachten ,
maar het probleem is ik voel me zo zwanger ik heb eigenlijk alle zwangersschaps symptomen  maar de zwangerschapstesten zijn negatief??!!  
ik denk zelf dat ik ook rond de 7 a 8 weken ben , het is ook niet dat alleen ik het denk maar ook andere mensen zeggen het ,we willen  wel graag kinderen dus het is gewenst !
wat moet ik nu doen , herkent iemandt dit ?? (ik dacht  eerst dat het tussen me oren zit maar mijn gevoel zegt toch echt dat ik zwanger ben ) zelfs het pendelen zegt het !!!!
weet iemand hier andtwoordt op of herken je dit graag antwoordt .  
ik wordt er gek van het wachten   xxx bambi

Ik raad je aan om toch nog een test te doen. Hoeveel testen heb je nu gedaan? en wanneer was de laatste??

In ieder geval veel sterkte en ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

Liefs Elina

Hoi Bambi!

Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar het is heel goed mogelijk dat je zwanger bent, en de tests geven een negatieve uitslag... Ik ken meerdere vrouwen die hetzelfde hadden... ook er heilig van overtuigd dat ze zwanger waren,.. maar tja die tests he! Zelfs de doktoren zeiden datze niet zwanger waren.. titdat ze een paar weken later weer getest werden en ja hoor! Ze bleken inderdaad zwanger te zijn.. Sommigen net als jij een paar weken, anderen al 4 tot 5 maanden!! Dus gewoon je tests blijven doen! Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je schijnzwanger bent.. Ik zelf weet daar niet zoveel over, maar ik heb er wel eens over gehoord, dat zit niet tussen je oren maar je lichaam is dan schijnzwanger...

Succes!

Groetjes,

Sharon

Hoi Bambi,

Heb je al een bloedtest laten doen dan?
Daar kunnen ze met zekerheid zeggen of je hcg-hormoon in je lichaam hebt. Je huisarts kan je daar vast verder mee helpen en anders "eis" je gewoon dat ze je doorsturen naar het ziekenhuis voor een echo.

Succes, groetjes Jetje.

Hallo,
Het is erg vervelend als je zwanger wilt worden en het maar niet lukt. Ik begrijp uit je verhaal dat je voor 27 december heel regelmatig ongesteld was. Zelf had ik cyclussen van wel af en toe wel 72 dagen........en niks niet zwanger hoor al was ik maanden overtijd. Ook kan je menstruatie uitblijven door spanning, ik ken  genoeg meiden die niet ongesteld werden tijdens de eindexamens.
Misschien moet je proberen je wat minder te focussen  op het zwanger willen worden (ik snap dat dit moeilijk is geloof mij) maar zwanger worden gaat  soms makkelijker als je er niet mee bezig bent. Zelf werd ik na ruim 7 maanden proberen zwanger tijdens een vakantie op Kreta, ik snapte niet wat ik daar anders deed dan thuis. Maar achteraf gezien was is toen super ontspannen en genoot ik zo van de leuke dingen........en ineens was ik zwanger!!
Dus mijn tip, ga je zelf een lekker verwennen. Dagje beautyoord, vakantietje, lekker shoppen, je huis een nieuw verfje geven, verzin iets wat je leuk vind en jezelf helemaal in kunt geven..........dan komt de rest vanzelf.
Heel veel succes!
Groetjes Lillian

Hoi Bambi,
Ik ben in December 2003 gestopt met de pil en ben tot mei 2004 gewoon ongesteld geworden, maar daarna bleef het uit en ik was niet zwanger. Ik ben toen in Juni naar de huisarts geweest en stuurde mij voor verder onderzoek door naar de gyn. Daar kon ik in Augustus terecht. Daar hebben ze mijn bloed afgenomen en heb ik een inwendige echo gehad. De gyn kon zien dat er een eisprong aan zat te komen en omdat we een kinderwens hadden ook zeker niet stil moesten blijven zitten. Maar in September werd ik weer gewoon ongesteld en dat heeft nog een jaar geduurd.
Wat mij betreft begin ik nooit meer met de pil, ik zie wel aan mezelf wat dat voor rotzooi is.
Dus als het bij jou ook nog even uitblijft zou ik toch terug gaan naar de huisarts en vragen of hij/zij jouw voor onderzoek door wil sturen naar een gyn.
Ook had mijn huisarts gezegd dat er hormonen waren om je cyclus weer op gaan te brengen, maar dat wou ik absoluut niet.
Ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt.
Veel sterkte.
Groetjes, Anne

Terug
Bovenaan