Hernia

Hoi hoi,
Ik ben bevallen in Juli en in Juni kreeg ik een hernia. De pijn was zo heftig dat normaal functioneren niet mogelijk was. Ik kon alleen nog maar huilen en kruipen. Het heeft twee weken geduurd voordat eindelijk iemand me serieus nam en we erachter kwamen dat ik een dubbele hernia had. 
De neuroloog samen met de gynacoloog hebben besloten om mij hiervoor pijn medicatie te geven. Denk aan Amitriptiline en oxycodon, daarnaast heb ik een zenuwblokkade gehad en een TENS apparaat. Ik ben 6 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis zodat ik pethidine kon krijgen om te kunnen slapen. 
Mijn tip: grijp niet zomaar naar medicatie, maar als je echt niet meer kunt en op je tandvlees loopt. Laat je dan niet afschepen door de artsen. Uiteindelijk heeft de verloskundige voor mij het ziekenhuis gebeld en gezorgd voor de opname...
 
Dank je wel voor je antwoord.. heb sinds begin sept een hernia. 4000 mg paracetemol per dag. Die werkte niet meer voldoende. Toen gecombineerd met een tens werkt ook niet voldoende. Uiteindelijk 5 weken geleden een injectie gehad. Maar deze lijkt nu weer uit te werken. Dus weer aan de max paracetemol. Maar de pijn is weer zo heftig als voor mijn injectie. Hoe ben jij bevallen en wanneer ?  
 
Haha ik lees je reactie nu pas. Denk dat jij inmiddels al bevallen bent of niet? Hoe is het met je afgelopen?
Ik ben toen ingeleid met 38 weken. Dit vanwege mijn medicatie gebruik, bloedverlies van de eerste bevalling en mijn baby lag in een stuit. Goede stuitbevalling gehad. Ging erg snel. Dit keer wel weer veel bloed verlies en bloedtransufuie gehad. Maar kijk er goed op terug.
 
Haha ik lees je reactie nu pas. Denk dat jij inmiddels al bevallen bent of niet? Hoe is het met je afgelopen?
Ik ben toen ingeleid met 38 weken. Dit vanwege mijn medicatie gebruik, bloedverlies van de eerste bevalling en mijn baby lag in een stuit. Goede stuitbevalling gehad. Ging erg snel. Dit keer wel weer veel bloed verlies en bloedtransufuie gehad. Maar kijk er goed op terug.
 
Terug
Bovenaan