Hernia

Hallo lieve meiden,

Ik ben zo verdrietig!! Ik heb al heel lang rug klachten en na een loodzware zwangerschap met Lumbale instabiliteit is er nu een hernia geconstateerd.

Ik kreeg steeds meer pijn in mijn rug. Zo erg dat ik bijna niet meer zelfstandig Dean en Jack kon optillen, in bed kon leggen en ook s'nachts vaak wakker lag van de pijn. Pijnstillers hielpen niet meer en dus gister ochtend naar de huisarts gegaan. Het is dus duidelijk.

Ik ben per direct gestopt met werken, ga met manuele therapie en fysio therapie van start, heb hele zware morfine achtige pijnstillers en mag niets tillen en niet staan. Kan gewoon niet goed voor mijn jongens zorgen alleen.

Op maandag blijven mijn ouders komen, op dinsdag kdv, op woensdag neemt mijn man voorlopig zorgverlof op, op donderdag komt mijn vriendin voorlopig helpen en op vrijdag zijn de kids oo het kdv.

Jeetje mina, dit had ik niet zien aankomen hoor, ben werkelijk helemaal van slag. Zal echt pas op de plaats moeten doen, voordat ik straks helemaal niets meer kan maar oh....wat is dat moeilijk als je 2 baby's hebt waar je voor moet en WIL zorgen.

Liefs Lynn.
 
lieve Lynn ben zo verdrietig toen ik het verhaal las .
Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd ! Is inderdaad moeilijk om niet voor je mannetjes te kunnen zorgen . Maar je bent er voor hun en de liefde etc . Dat is op dit moment toch belangrijker en dat zal je hun ook geven !

Zorg ook voor jezelf en niks forceren meis durf uit handen te geven ...
Hebben ze geen fotos gemaakt ??
Praten ze nog niet over een operatie ??


xxx
 
Jee heftig.....Wat moet dat een rot gevoel zijn om niet zelf voor je jongens te kunnen zorgen. Maar wat je zelf al zegt, nu naar je lichaam luisteren, anders maak je het alleen maar erger!
Ik wens je heel veel sterkte. Gelukkig heb je veel mensen om je heen die voor je klaar staan!
Beterschap!
 
Hee lieverds,

Nee, voorlopig geen operatie....volgens de arts zijn de meeste hernai's met de juiste manuele therapie goed te behandelen of iig dragelijker te maken. Een operatie is altijd een laatste redmiddel.

Foto's zijn er nog niet gemaakt, daar zal de manueel therapeut wel voor zorgen of een doorverwijzing voor geven. Zou ik zelf wel prettig vinden (als een soort stok achter de deur)

Ik baal gewoon enorm. Wil zelf voor mijn lieverds zorgen maar ik ben me wel degelijk bewust dat het ook nu nog van kwaad tot erger kan. Mijn moeder heeft na de geboorte van mijn zus en mij (ik ben zelf ook een tweeling) 2 hernai's gekregen en moest 4 maamden volledige bedrust houden en moest ook weer opnieuw leren lopen etc......dus ik weet dat ik er nu nog van alles aan kan doen.

Ik ga me een positieve instelling alles aanpakken, zodat ik gauw weer alles zelfstandig kan maar ik zal niets forceren.

Bedankt meiden. Liefs
 
Je weet dus wat je te wachten staat , rustig aan doen. Weet dat het makkelijk gezegd is dan gedaan . Oo leuk dat je ook een tweeling bent .
Wist niet dat hernia erfelijk is .

Liefs xxx
 
Hernia is ook niet erfelijk maar wij hebben helaas wel allemaal een zwakke rug en dus sneller kans op spit, hernia's en andere pijnlijke dingen aan de rug.

Ik hoop dat het gauw weer beter gaat. Thanks! Xx

 
aj dat is erg zeg! heel veel sterkte! heb je ook uitstralingen of uitval in je benen? snap je frustratie en verdriet omdat je de jongens niet kan helpen! hopelijk hoef je niet geopereerd te worden! sterkte!
 
Terug
Bovenaan