Hero Comforr

<p>Hallo,</p><p>Zijn er mama's met ervaring met Hero Comfort voeding?</p><p>Mijn zoontje 6 weken heeft lastige ontlasting, geeft Nutrilon Standaard niet vaak terug en is verzadigd.</p><p>Nu overgestapt op advies CB Hero Comfort ivm moeizame ontslasting. Hij drinkt een klein beetje en daarna wordt hij erg onrustig en drinkt niet verder, ook veel honger en huilt ervan.</p><p>Iemand ervaring? Weer terug naar Nutrilon??</p>

Hoi hoi ik gebruikte vanaf begin Hero nutrasense en ging toen over op comfort door krampjes ik deed wel altijd wat meer water in de fles voor een betere ontlasting. Je hebt wel den grotere speen nodig voor de comfort. 
Blijft lastig sterkte iig! 

Misschien is dat het wel? Dat je een grotere speen nodig hebt, misschien krijgt hij de voeding er wel niet goed uit?

Ja herkenbaar! Ons zoontje deed precies hetzelfde met de comfort voeding.
Hij raakte van deze voeding bizar genoeg nog veel meer verstopt dan van de normale voeding. Ik vindt het persoonlijk dan ook echt geen aanrader. Wij zijn terug naar normale hero nutrascense 1 met los Johannes broodpitmeel/nutriton en dit gaat wel heel goed daarbij zakjes forlax gekregen wat zorgt voor makkelijker ontlasting ( geen laxeermiddel). Wel gek want in de comfort zit ook Johannes broodpitmeel maar toch werkte dat averechts.

Had er inderdaad een grotere speen opgezet. Maar hij vond het niet fijn bleef erg onrustig het leek wel of hij 'boos' was.
Nu terug op de oude voeding en hij drinkt weer.
Bedankt voor de reacties!

Dat is ook het belangrijkste toch! Mocht de ontlasting wat te hard/moeilijk blijven kan je wat extra water in de fles doen ik deed vanaf 120ml altijd 10ml extra en ontlasting was meteen goed

Heel herkenbaar! Hier ook een boze baby. Door dat de voeding iets dikker is lijkt het wel of de speen soms iets verstopt. Als ik dan aan de speen trek en deze weer aan mijn zoontje geef dan is het weer goed. Dit meerdere keren per voeding.
Nu heb ik een 123standen speen gekocht en het lijkt te werken. Hoef tussen door niet meer te stoppen en doet nu netjes 20min. over de fles ipv. 40min.

Terug
Bovenaan