Hero comfort 1

<p>Hallo,</p><p>Wie gebruikt er nog meer de voeding van Hero comfort en wat zijn jullie ervaringen?</p><p>Ook ben ik benieuwd welke fles/speen jullie gebruiken aangezien deze voeding toch vrij dik is/word</p><p> </p>
 
Wij gebruiken sinds 3 weken de hero comfort 1. 
Wij hebben een beetje gepuzzeld met de voeding omdat hij vrij snel dik word.
Wij gebruiken de difrax wide fles met de M speen +1 maand. Ook doen we er standaard 10 cc extra water bij en maken we de fles pas na het verschonen.  
Sinds het gebruik van deze voeding is ber spugen van onze kleine heel erg verminderd. 
 
Bij onze eerste en tweede dochter gebruikte we het. Bij dochter 1 al heel snel over op spenen met meer gaatjes en al vrij snel daarna ook een 3 standen speen.
Bij dochter 2 wel snel een speen met 3 gaatjes maat nooit een 3standen speen gebruikt zij drinkt veel krachtiger dus dat is niet nodig. 
Wij merkte bij beide kindjes snel verbetering mbt krampjes en hebben ook bijna nooit gespuugd. Ik ben echt hero comfort+ fan? 
Nu naar ruim 3 maanden overgestapt op standaard voeding en dat  gaat nu ook goed. Maar om de eerste tijd met krampjes door de te komen vond ik het ideal
 Bij dochter 1 Philips avent classic flessen en bij dochter 2 Philips avent neutral flessen. 
 
Ik ben afgelopen dinsdag met deze voeding begonnen ivm spugen, krampjes en ook moeilijke ontlasting dus meteen 3 in 1. Nu moest ik van cb eerst half om half mengen en dit wilde nog prima door de Dr Brown met s speen van Difrax. Nu ben ik sinds gisteren over op 3 schepjes Hero en 1 standaard maar nu word inderdaad de voeding nog dikker en merk ik dat onze kleine man van 7 wkn (gecorrigeerd 3 wkn) moeite heeft en steeds meer voeding laat staan. Ik ben al overgestapt naar de Difrax fles met speen s omdat ik denk dat het nu niet meer door het ventiel van dr Brown past maar hij drinkt nu z'n flessen niet meer leeg en is snel moe maar of dat nu ligt aan de dikkere voeding of toch de fles? Zou in principe niet moeten uitmaken als hij al met een Difrax speen werd gevoed toch op welke fles hij zit?  
 
Ik ben afgelopen dinsdag met deze voeding begonnen ivm spugen, krampjes en ook moeilijke ontlasting dus meteen 3 in 1. Nu moest ik van cb eerst half om half mengen en dit wilde nog prima door de Dr Brown met s speen van Difrax. Nu ben ik sinds gisteren over op 3 schepjes Hero en 1 standaard maar nu word inderdaad de voeding nog dikker en merk ik dat onze kleine man van 7 wkn (gecorrigeerd 3 wkn) moeite heeft en steeds meer voeding laat staan. Ik ben al overgestapt naar de Difrax fles met speen s omdat ik denk dat het nu niet meer door het ventiel van dr Brown past maar hij drinkt nu z'n flessen niet meer leeg en is snel moe maar of dat nu ligt aan de dikkere voeding of toch de fles? Zou in principe niet moeten uitmaken als hij al met een Difrax speen werd gevoed toch op welke fles hij zit?  
 
Terug
Bovenaan